Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل خواستار تشکیل مجمعی مطالبه گر برای سازمان های مردم نهاد جوانان این استان شد .

به گزارش برنا، بهرام آقاخانی درجریان دومین مجمع انتخابات سازمان های مردم نهاد جوانان استان اردبیل در این خصوص گفت : تاکید مقام معظم رهبری درگام دوم انقلاب روی حمایت و بال و پردادن به جوانان است و اگر هم می خواهیم اینجا اتفاق مثبتی بیفتد باید پیرو مقام عظمای ولایت به جوانان اهمیت دهیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: اهمیت موضوع را تمام سمن ها و افراد حاضر دراین مجمع با شور و اشتیاقی که نشان داده اند ، درک کرده اند و من امیدوارم مجمعی تشکیل دهید که بتواند مطالبه گر باشد . مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تاکید کرد : افرادی را انتخاب کنید که نه حرف خود، بلکه حرف جمع جوانان رابزنند و مدافع حقوق همه باشند .جوانان تاکنون نتوانسته اند آنگونه که باید و شاید حرف های خود را راحت به گوش مسئولان برسانند و امیدوارم این مجمع بتواند تغییر مثبتی در این روند ایجاد کند . آقاخانی افزود: از مجمع قبلی سازمان های مردم نهاد جوانان استان اردبیل و زحمات آن ها هم تشکر می کنم و امیدوارم انتخابات امروز همانند تبلیغات آن با سعه صدر و آرامش برگزار شود. او درادامه گفت : اتفاقات خوبی در خصوص جوانان و آینده آن ها در استان اردبیل رخ داده است چرا که استاندار محترم نیز روی مسائل مربوط به جوانان کاملا حساس و دقیق هستند و به زودی توسط ایشان یا مدیرکل امور اجتماعی استانداری این دستاوردهای مثبت به اطلاع همگانی خواهد رسید .

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در پایان گفت : از وقتی قبول مسئولیت کرده ایم روی افزایش تعداد سمن ها متمرکز بوده ایم و در بین 31 استان کشور ، رتبه اول را از بابت رشد تعداد سمن ها کسب کرده ایم . اگر می خواهیم توسعه یابیم و کارها خوب پیش برود ، باید سازمان های مردم نهاد جوانان را تقویت کنیم .

 

بیشتر بخوانید: دفتر کلیه هیاتهای ورزشی باید در مرکز استان مستقر شود سالک: تا سال 1400 باید به تعداد چهار هزار سمن برسیم

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اردبیل انتخابات تبلیغات رشد ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۷۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین و پاسخگو بودن مسئولان به مردم و اجرای اصل مطالبه گری رسانه ملی عوامل برنامه ساز سیمای این مرکز درصدد تهیه برنامه‌ای با عنوان «پاسخ» برآمدند.

این برنامه به دلیل ویژگی مطالبه گری که دارد شفاف و بدون تعارف دغدغه‌های مردم را پیگیری می‌کند. 

ذات و ماهیت این برنامه به دنبال طرح خواسته‌های مردم و پیگیری پاسخ آن از مدیران استان گیلان است. 

شفاف سازی، ترویج و توسعه و افزایش ظرفیت پاسخگویی مدیران اجرایی و پیگیری مشکلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی گیلان با حضور مدیران کل، روسای سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف استان از اهداف برنامه «پاسخ» است. 

این برنامه با بخش‌های گفتگو با مهمان، گزارش مردمی، تصاویر ارسالی مردم و سوالات مردمی همراه با مشاوره اساتید دانشگاه و کارشناسان و نخبگان استان چهارشنبه هر هفته از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه به طور زنده از شبکه باران به روی آنتن می‌رود.

عوامل برنامه تلویزیونی «پاسخ» عبارتند از:

تهیه کننده: محمود رحمتی، دستیار تهیه: زهرا فقیری، کارگردان: مهرداد محزون، مجریان: مهدی لطفی، شهریار سروری

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • تأمین آب استان اصفهان نخستین مطالبه مردم و علما است
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • مطالبه ۱۳۶ مشهدی در دیدار مردمی رسیدگی شد
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل