Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی‌نیا، معاون فرهنگی دادگستری کل استان هرمزگان، صبح امروز، 12 آبان‌ماه در مسابقات قرآن کریم قوه قضاییه، بیان کرد: 77 نفر از راه‌یافتگان هرمزگانی به مرحله مقدماتی کشوری در دو بخش کتبی و شفاهی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی با بیان اینکه حائزین عناوین برتر به مرحله نهایی کشوری راه خواهند یافت، افزود: در بخش اول این آزمون، 77 نفر از شرکت‌کنندگان در دو رشته حفظ موضوعی و مفاهیم قرآن به‌صورت هم‌زمان با سراسر کشور و در استان با محوریت 18 حوزه قضائی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه به رقابت با یکدیگر پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دادگستری کل استان با اشاره به اینکه در بخش دوم این آزمون، 20 نفر از مسابقه‌دهندگان در رشته‌های شفاهی حفظ، قرائت، ترتیل و اذان با یکدیگر رقابت کردند، گفت: اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی کشوری متعاقباً از طریق سامانه فهام قوه قضائیه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قوه قضاییه مسابقات قرآن مسابقه کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۷۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران چهارمحالی رقابت‌های کشوری کوراش را سوت می‌زنند

به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، چهارمین دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان کوراش کشور به میزبانی استان سیستان و بلوچستان و در سالن شهید فهمیده زاهدان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

اعزام تیم کوراش چهارمحال و بختیاری به مسابقات قهرمانی کشور

تیم کوراش استان در دو بخش بانوان و آقایان به چهارمین دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان کوراش کشور، بزرگداشت شهید مدافع امنیت احسان بابایی و انتخابی تیم ملی بزرگسالان اعزام می‌شود.

فاطمه اسلامی به عنوان مسئول برگزاری مسابقات بانوان و علی اکبر علیدوستی شهرکی به عنوان داور در بخش آقایان، از استان چهارمحال و بختیاری در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد
  • پیروزی وفایی در اسنوکر مقدماتی قهرمانی جهان
  • انتخابی المپیک پاریس؛ ۹ تیرانداز در خط آتش
  • رقابت ۲۵ هزار دانش‌آموز بویراحمدی در مسابقات قرآنی
  • برنامه روز چهارم مسابقات/ ۹ تیرانداز در خط آتش
  • داوران چهارمحالی رقابت‌های کشوری کوراش را سوت می‌زنند
  • پایان کار تیم‌های میکس تفنگ در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی
  • قضاوت داوران چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های کشوری  کوراش
  • مسابقات قرآن و عترت دانش آموزی
  • انتخابی المپیک پاریس؛ ۴ تیرانداز در خط آتش