Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@19:14:16 GMT

هشدار وقوع سیلاب در مازندران و گلستان

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۷۱۵۲

کارشناس سازمان هواشناسی از احتمال وقوع سیلاب در استان‌های مازندران و گلستان خبر داد و گفت: فردا رگبار، رعد و برق و کاهش دما در پایتخت روی می‌دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد:‌ امروز برای سواحل دریای خزر و برخی مناطق شمالشرق بارش باران گاهی رعد و برق پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بارش شدید باران برای سواحل دریای خزر در گلستان و شرق مازندران داریم که بارش‌ها طی امروز به نسبت شدید خواهد بود.   وی با پیش بینی وقوع سیلاب در این مناطق، تصریح کرد:‌  فردا در سواحل دریای خزر، جنوب غرب، شمال فارس، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های البرز در استان‌های قزوین،‌ تهران، البرز و سمنان بارش پراکنده را داریم. بارش‌ها می‌تواند به صورت برف در مناطق کوهستانی باشد.   کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش 6 تا 8 درجه‌ای دما طی امروز و فردا در سواحل دریای خزر و شمالشرق خبر داد و گفت: از روز سه شنبه تا پنجشنبه در اکثر مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی خواهد بود.   گودرزی بیان کرد: تهران امروز صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد است و فردا رگبار، رعد و برق و کاهش دما در پایتخت روی می‌دهد.   منبع: تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۷۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری خراسان رضوی را فرامی‌گیرد

زهرا آهنگرزاده گفت: این بارش ها در مناطق کوهستانی همراه با رعد و برق و تگرگ خواهد بود و با شدت گرفتن آن در ساعات بعدازظهر احتمال وقوع سیلاب در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

وی ادامه داد: از عصر امروز با افزایش رشد ابر، آسمان در بیشتر نقاط خراسان رضوی ابرناک می‌شود که بارش ها به طور پراکنده از ظهر امروز در مناطق غربی استان آغاز خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین وزش باد همراه با وقوع خسارت از دیگر پدیده های جوی است که به تدریج بر مناطق مرکزی و جنوبی خراسان رضوی تاثیر خواهد گذاشت.

آهنگرزاده عنوان کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان با هفت و سرخس با ۳۴ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۵ تا ۲۸ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۶ درجه است و طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین ۱۶ تا ۲۸ درجه در نوسان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • صدور هشدار فوری هواشناسی + جزئیات
  • صدور هشدار جدید نارنجی هواشناسی + جزئیات
  • هواشناسی ایران / احتمال وقوع سیلاب در ۶ استان کشور
  • تشدید بارش در ۶ استان/ احتمال وقوع سیلاب
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران
  • تداوم بارش های پراکنده و وزش باد در برخی مناطق خوزستان
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری خراسان رضوی را فرامی‌گیرد
  • هشدار وقوع سیلاب در مازندران