Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی رحمان زاده شهرداری منطقه ۱۳ تهران گفت: با هدف توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، حفظ ارزش‌های دوران دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا در سال جاری، دیوار پادگان نیروی هوایی در خیابان پیروزی مزین به تابلو‌های تمثال شهدای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه پلاک زندگینامه آن‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تصاویر شهدا تداعی گر مفاهیم ارزشی دفاع مقدس در سطح شهر است، افزود: نامگذاری کوچه ها، خیابان‌ها، پل‌ها و پارک‌ها به نام شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و همچنین بازسازی و مرمت تصاویر شهدا بر جداره‌های محدوده، باعث آشنایی نسل آینده با ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس و مانوس شدن آن‌ها با حماسه آفرینان این مرز و بوم است.

بیشتر بخوانید: آخرین جزئیات از احداث فلکه دوم نیرو هوایی

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به اینکه نصب تصاویر شهدا و رزمندگان دفاع مقدس زینت بخش سیمای بصری شهر است، ادامه داد: نصب تابلو‌های جدید اسامی معابر از ماه‌های گذشته آغاز شده و تاکنون تعدادی تابلو در معابر منطقه نصب شده است که از این تعداد، بخشی نیز مزین به نام شهداست.

وی یادآور شد: با توجه به گسترش محدوده‌های منطقه، روند شناسایی و نصب تابلو‌های نامگذاری معابر به صورت مستمر ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیوار پادگان نیروی هوایی خیابان پیروزی مزین به تابلو‌های تمثال شهدا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران نیروی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۷۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض و جایگزینی ۱۵۲ دستگاه چراغ قدیمی روشنایی خیابان حیدر بابا در ارومیه با لامپ‌های ال‌ای دی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در یکماه اخیر به همت مدیریت توزیع نیروی برق ایثار و در راستای تامین و بهبود روشنایی معابر تعداد ۱۵۲ دستگاه چراغ ال‌ای دی ۱۰۰ وات با کیفیت نور بالا به جای چراغ‌های قدیمی سدیمی در بخشی از مناطق تحت پوشش این مدیریت نصب شد که چراغ‌های جایگزینی علاوه بر نور بیشتر، از عمر طولانی تری هم برخوردار هستند.
این پروژه به همت واحد عملیات شبکه مدیریت توزیع برق ایثار و با مشارکت و همکاری اکیپ‌های خط گرم سایر مدیریت‌های شهرستان ارومیه و در راستای اصلاح، ساماندهی و تعدیل بار در خیابان‌های حیدربابا ۱ و ۲ این شهرستان صورت گرفت.
گفتنی است طرح اصلاح و جایگزینی روشنایی معابر از سال گذشته توسط شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با هدف مدیریت مصرف و تبدیل چراغ‌های پرمصرف گازی به ال‌ای دی و بهینه سازی مصارف روشنایی با جدیت بیشتری عملیاتی شده است. 
همچنین با توجه به اینکه موضوع مدیریت و بهینه سازی مصرف همواره از طرح‌های اولویت دار شرکت توزیع نیروی برق می‌باشد؛ از همین رو اجرای طرح ملی جایگزینی چراغ‌های ال‌ای دی با چراغ‌های گازی قدیمی در سال ۱۴۰۲ از برنامه‌های اولویت دار شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بوده و این طرح ملی در سال گذشته با جایگزینی و یا نصب بیش از ۸ هزار چراغ ال‌ای دی در سطح معابر شهری و روستایی استان اجرایی شد که برآیند آن زیبایی بیشتر شهر‌ها و روستا‌ها و نیز درخشش و روشنایی معابر و همچنین افزایش ضریب ایمنی و امنیت در مناطق اجرا شده بود.

 

دیگر خبرها

  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • تقویت دفاع هوایی در دستورکار آلمان
  • یکی از معابر اصلی پردیس به نام «سپاه» نامگذاری شد
  • انتقال نخستین سری از تابلو عکس آماده شده شهدا به شهر گچساران
  • ادامه تغییر چراغ‌های قدیمی روشنایی خیابان‌های ارومیه با لامپ LED
  • تعویض و جایگزینی ۱۵۲ دستگاه چراغ قدیمی روشنایی خیابان حیدر بابا در ارومیه با لامپ‌های ال‌ای دی 
  • موج نوی سینمای دفاع مقدس
  • نیروی هوایی، آب و مواد غذایی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ارسال کرد
  • ارسال مواد غذایی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان توسط نیروی هوایی