Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:15:31 GMT

جاده‌های آب‌گرفته گلستان بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۷۶۰۵

جاده‌های آب‌گرفته گلستان بازگشایی شد

غلامرضا بیکی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طغیان رودخانه های نوکنده در شهرستان بندرگز و گلوگاه در استان مازندران باعث شده بود تا آسفالت جاده در برخی مناطق تخریب و تردد در مسیر نوکنده - گلوگاه در لاین جنوبی برای ساعاتی بسته شود که با تلاش نیروهای عملیاتی و راهداری این جاده بازگشایی و موانع برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین لاین جنوب به شمال جاده گرگان - آق‌قلا به علت طغیان رودخانه در ورودی سوم روستای قربان برای ساعاتی بسته شده بود که با تلاش نیروهای راهداری گرگان و آق‌قلا و پس از فروکش کردن آب رودخانه، این مسیر بازگشایی و تردد در این مسیر از سر گرفته شد.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با یادآوری تداوم بارش در استان از رانندگان خواست تا حد امکان از ترددهای غیرضروری خودداری کرده و در هنگام رانندگی به سبب لغزنده بودن جاده با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

همچنین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: جاده آزادشهر- شاهرود که محور مهم و ترانزیتی استان محسوب می شود مه آلود است که با عبور جبهه هوای بارشی از استان، شاهد پایداری هوا در این محور خواهیم بود.

مهدی میقانی اظهار داشت: تردد در جاده های گرگان- شاهرود (توسکستان)، آزادشهر- شاهرود، علی آباد - آزادشهر و گالیکش - جنگل گلستان با وجود فروکش کردن باران با احتیاط در جریان است.

بارش شدید باران که از بامداد امروز یکشنبه در غرب و مرکز گلستان آغاز شده بود خسارتی در برخی مناطق از جمله شهر و روستاهای غرب استان وارد کرد که به گفته مدیرکل مدیریت بحران گلستان، میزان خسارت در حال بررسی است.

طبق اعلام هواشناسی گلستان بارش باران در این استان تا فردا دوشنبه ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان راهداری آب گرفتگی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۷۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محورهای گلستان جریان دارد

عادل مصدقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از باز بودن تمامی محورهای گلستان خبر داد و اظهار کرد: در پی بارندگی‌هایی که از روز گذشته در استان انجام شد صبح امروز شاهد طغیان رودخانه‌ها در برخی از محورهای استان بودیم که به همین دلیل مسدود شدند.

وی افزود: اکنون با تلاش نیروهای راهداری و اعضای ستاد بحران، تمامی محورهای ترددی در شهرستان‌های استان بازگشایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: با توجه به اینکه راهداران مشغول فعالیت هستند می‌طلبد رانندگان از تردد و سفرهای غیر ضروری تا اطلاع ثانوی خود داری کنند و حتماً از طریق سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد خبر 6088030

دیگر خبرها

  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • بارش برف در ارتفاعات گلستان/ زنجیره چرخ الزامی است
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت