Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@17:17:28 GMT

تولید «بچه مهندس ۳» با فرم سریال‌های ۹۰ شبی

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۷۸۲۸

«حسن وارسته» نویسنده سریال «بچه مهندس۳» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، با اشاره به پیشروی فیلم‌نامه این سریال گفت: همچنان مشغول نگارش هستیم و همراه گروه هر روز سر صحنه هستم و با اینکه ماکت اولیه متن‌ها را در اختیار داریم، با توجه به جغرافیای لوکیشن و به ضرورت قرار گرفتن بازیگران در هر لوکیشنی بازنویسی‌هایی انجام می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: این روش یک پوست اندازی خوبی دارد و نمی‌خواهم این سریال را با سریال‌های ۹۰ شبی مقایسه کنم، اما با این کار جنس بازی بازیگرها دست نویسنده آمده و او که تا حالا در دنیای ذهنی خود بازیگر را ساخته و پرداخته می‌کرد، از نزدیک با او در تعامل است. از طرفی نویسنده با این کار می تواند خود و نگاهش را به نگاه کارگردان نزدیک کند و این تعامل برای من، کارگردان و بازیگران کمک بسیاری می‌کند و سرعت تولید را بالاتر می‌برد. 

وی ادامه داد: در سریال‌ «پایتخت» هم به همین شیوه عمل می‌کردیم اما این بار و در همکاری با علی غفاری برای اولین بار است که چنین اتفاقی رخ می‌دهد. 

نویسنده سریال «پایتخت» همچنین افزود: این روزها حوالی زعفرانیه در یک خانه ویلایی مشغول تصویربرداری هستیم. اتابک نادری، فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی ، فرناز رهنما، روزبهحضاری و کاوه سماک باشی از بازیگرانی هستند که مقابل دوربین قرار گرفتند. 

این نویسنده درباره زمان پخش این سریال نیز بیان داشت: آنطور که شنیدم قرار است «بچه مهندس۳» سال آینده از شبکه دو سیما پخش شود و بعید می‌دانم که سریال برای امسال آماده پخش شود چراکه هنوز ۴۰ درصد از تصویربرداری مانده است و تا زمستان مشغول ضبط خواهیم بود. 

به گزارش فارس، تصویربرداری سریال «بچه مهندس۳» در ۳۵ قسمت در حال انجام است. علی غفاری کارگردانی و سعید سعدی تهیه کنندگی این سریال را به عهده دارند. دو فصل قبل این سریال در سال گذشته از شبکه دو سیما پخش شد. فصل اول در رمضان ۹۷ و فصل دو نیز در دی ماه ۹۷ بروی آنتن رفت. 

پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، حمید شریف زاده از بازیگرانی هستند که هم در فصل یک و هم در فصل دو حضور داشتند که در کنار آنها بازیگران دیگری هم به این کار پیوستند. پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا، مهران نائل، صحرا اسداللهی، فرج الله گل‌سفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد و یوا تدین نقش کودکی جواد را بازی می‌کردند. همچنین فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری، روزبه حضاری از بازیگران جدید این فصل هستند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال به کار بیش از هزار و ۶۰۰ زندانی در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، معاون دادستان قم از اشتغال به کار ۱۶۸۲ نفر از مددجویان زندان در قم خبر داد و گفت: در راستای تحقق سند تحول قضایی، ساماندهی اشتغال زندانیان در چهار محور اشتغال داخل زندان، اشتغال در زندان باز، اشتغال پس از خروج و اشتغال خانواده‌های زندانیان تدوین و اجرا شده است.

رحیمی با اشاره به اهمیت حرفه آموزی و اشتغال زندانیان در کاهش احتمال ارتکاب مجدد جرم آنان گفت: در این طرح که به همت واحد نظارت بر امور زندان‌های قم تدوین و اجرا شده است، کلیه زندانیان برای استفاده از امتیازات قانونی باید مشغول آموزش دوره‌های فنی و حرفه ای، فعالیت در کارگاه‌ها و اشتغال به کار باشند.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه در بخش اشتغال زندان باز زندانیانی که مدت حبس پیش بینی شده در قانون را تحمل کرده و دارای شرایط ویژه به لحاظ سابقه اشتغال در زندان، امور فرهنگی و حسن اخلاق و عملکرد باشند با تأیید مقام قضایی در شرکت‌ها و کارگاه‌های طرف قرارداد با انجمن حمایت از زندانیان و بنیاد تعاون مشغول به کار می‌گردند و دستمزدی که طبق ضوابط اداره کار دریافت می‌کنند به خانواده زندانیان و یا برای اخذ رضایت و رد مال شکات پرداخت می‌شود.

سرپرست اجرای احکام کیفری دادسرای قم گفت: در سال گذشته ۱۱۹۳ زندانی در کارگاه‌های داخل زندان و ۴۸۹ زندانی در زندان‌های باز خارج از زندان مشغول به کار بوده اند.

وی با اشاره به اینکه اشتغال پس از خروج زندانیانی که از زندان آزاد می‌شوند از دی ماه سال ۱۴۰۱ عملیاتی شده است گفت: در حال حاضر ۴۰ نفر از زندانیان آزاد شده، به شرکت‌های طرف حساب با انجمن حمایت از زندانیان و یا بنیاد تعاون معرفی و مشغول به کار شده اند.

معاون دادستان قم اشتغال خانواده‌های زندانیان را نیز از طرح‌های در دست اقدام واحد نظارت بر زندان‌های قم جهت تقویت بنیه مالی خانواده‌های زندانیان و اشتغال خانواده‌های آنها عنوان و ابراز امیدواری کرد: در سال جدید بتوان با استفاده از ظرفیت اماکن مقدس مثل بقاع متبرکه و مساجد و با استفاده از ظرفیت شرکت‌های خصوصی نسبت به حرفه آموزی و اشتغال خانواده‌های زندانیان اقدامات موثری انجام شـود.

دیگر خبرها

  • اکران «مست عشق» به تعویق افتاد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق
  • شناخت جامعه هدف برای تولید محتوا اهمیت دارد
  • اشتغال به کار بیش از هزار و ۶۰۰ زندانی در قم
  • بازیگران کارتونی «بازی تاج و تخت»
  • ژست سیگار در سریال ها؛ ملزومات یا ادا و اطوار؟
  • بازیگران کارتونی «بازی تاج و تخت»/ هنرنمایی جدید هوش مصنوعی
  • بازیگران «بازی تاج و تخت» به سبک انیمیشن‌های استودیو جیبلی / هنرنمایی هوش مصنوعی
  • عکس| دورهمی بازیگران سریال چاردیواری بعد از ۱۵ سال
  • ◄ افشاگری مهندس ایرانی درباره بوئینگ/هواپیماهای 787 امنیت ندارد
  • «رستگاری»؛ پرداخت سطحی و روایتی خطی از دنیای پس از مرگ