Web Analytics Made Easy - Statcounter

ئیس کلانتری ۱۵۲ خانی‌آبادنو از بازداشت پنج شروری خبر داد که شب گذشته ۷ تن از شهروندان را مجروح و تعدادی خودرو‌های شهروندان را در این منطقه تخریب کرده بودند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ "محمد حسین هاشمی" با اعلام خبر بازداشت ۵ شرور در جنوب غرب تهران، درباره جزئیات این خبر، اظهار کرد: شب گذشته در پی تماس‌های مکرر شهروندان منطقه دولت‌خواه با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حضور و عربده‌کشی تعدادی اوباش در منطقه مذکور و تخریب تعدادی خودرو توسط این افراد، عوامل گشتی کلانتری ۱۵۲خانی‌آبادنو به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کلانتری ۱۵۲خانی‌آبادنو افزود: مأموران انتظامی با حضور در محل حادثه، موفق به بازداشت پنج شرور شدند؛ متهمان بازداشت شده عموماً افراد کم سن و سال (بین ۱۸ تا ۲۱) بودند که با استفاده از قمه، چوب و چکش اقدام به شکستن شیشه و تخریب در خودرو‌ها می‌کردند.
وی تصریح کرد: در بررسی دقیق‌تر مشخص شد ابتدا ۲ نفر در محل حادثه بر سر جای پارک خودرو با یکدیگر درگیر شده‌اند که درگیری خاتمه یافته، اما یکی از طرفین درگیری، به قصد انتقام‌جویی با شرور مذکور دوباره در محل حاضر شده بودند.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: اوباش اجیر شده، با توجه به ترک محل نزاع توسط شخص اول درگیری، اقدام به تخریب خودرو‌های پارک شده کرده بودند و به ۹ خودرو از قسمت‌های مختلف از قبیل: شیشه، در و آینه بغل آسیب زده بودند.
هاشمی متذکر شد: در جریان این حادثه، هفت تن از شهروندان منطقه دولت‌خواه توسط این اوباش مورد اصابت چاقو و قمه قرار گرفتند که ۲ تن از آن‌ها به واسطه شدت جراحات وارده به مراکز درمانی منتقل و مابقی به صورت سرپایی مداوا شدند.
به گفته رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی‌آبادنو، تحقیقات بیشتر درباره این پرونده ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خانی آباد نو شرور پایتخت عربده کشی کلانتری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۸۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی قاسم‌پور گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به شیوه‌ی غصب عنوان پلیس، دستگیری این سارقان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۱۲۸ تهران نو قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی انتظامی مشخصات ظاهری متهمان و محل عبور و مرور آن‌ها را شناسایی کردند افزود: شیوه‌ی این سارقان به این صورت بود که با معرفی خود به عنوان پلیس از مال باختگان اقدام به اخاذی و سرقت می‌کردند؛ لذا تصویری از متهمان ترسیم و در اختیار تمامی تیم‌های گشت انتظامی کلانتری قرار گفت.

این مقام انتظامی به گشت زنی‌های هدفمند اشاره کرد و گفت: در نهایت با تلاش ماموران کلانتری روز گذشته این ۲ مامور قلابی در زمانی که قصد اخاذی از سه نفر از اتباع کشور همسایه را داشتند، شناسایی که بلافاصله نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمان یک دستگاه بی سیم و دستبند و حکم ماموریت جعلی و مبلغ ۴۰ میلیون ریال وجه نقد که به تازگی اخاذی کرده بودند کشف و در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخاذی از شهروندان با عنوان پلیس اعتراف کردند.

وی گفت: تا کنون ۴ تن از مال باختگان شناسایی و در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و متهمان در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ قاسم‌پور در پایان به شهروندان توصیه کرد: مراقب افراد سود جو باشند و حتما در موارد مشابه، کارت شناسایی و حکم ماموریت پلیس را مشاهده کنید و در صورت مواجهه با چنین مواردی سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • گلایه اصفهانی‌ها از پرحادثه و خطرآفرین بودن خیابان اصلی محله گورت + فیلم
  • شلیک ۲ شرور به مرد زاهدانی در خیابان
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول
  • عامل تیراندازی مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد