Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نادیا صداقت در حاشیه این آئین اظهار داشت: برنامه‏ های بسیاری برای توسعه ورزش بانوان برای فرهنگ سازی و اهمیت بخشی به سلامت زنان در دستور کار ویژه این حوزه امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود: بانوان نیمی از جمعیت جامعه  هستند به همین سبب سلامتی و نشاط بانوان در توسعه سلامت و نشاط خانواده و جامعه حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: توسعه ورزش بانوان مستلزم مشارکت و همکاری دستگاه‏ های اجرایی است که  دفتر امور بانوان نیز در این خصوص برنامه های مختلفی را  اجرایی خواهد کرد.

صداقت با اشاره به راه اندازی جاده سلامت بانوان، بیان کرد: برای ایجاد این جاده در کنار بوستان بانوان بازدید هایی صورت گرفته که به زودی راه اندازی خواهد شد و برای رفع کاستی های بوستان بانوان نیز اقدامات لازم انجام می شود.

وی ابراز داشت: در این پویش برنامه‏ های متعددی از جمله تست فشار خون ،غربال گری سرطان سینه، نرمش و حرکات ورزشی، پیاده روی و مسابقه طناب کشی برگزار و از برندگان با اهدای لوح سپاس و تقدیم جوایزی تقدیر شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این برنامه با همکاری شهرداری یاسوج، اداره کل ورزش و جوانان، فرمانداری بویراحمد و دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

زنان در کهگیلویه و بویراحمد ،استانی با ساختاری سنتی و عشیره ای برای رسیدن به حقوق خود راهی طولانی پیش رو دارند که سخت باید بکوشند.
این استان در جنوب غربی ایران نزدیک به ۷۱۳هزار نفر جمعیت دارد که نیمی از این جمعیت را زنان تشکیل می دهد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد ورزش زنان یاسوج امور بانوان استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۸۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی

انسیه خزعلی؛ معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در توئیتی نوشت: «بانوان در مورد کارت ملی مطالبه‌ای جز ذکر نام مادر در کنار نام پدر مشابه آنچه در شناسنامه وجود دارد، نداشتند و ما هم بر مبنای جایگاه حقوقی خود مطالبه آن ها را تا رسیدن به کمیسیون اصلی پیگیری کردیم.

وی ادامه داد: همانطور که ذکر کردم در کمیسیون مطرح شد که با توجه به برنامه‌ای که برای تغییر کارت ملی وجود دارد و هیچ اسمی در کارت‌های آتی نخواهد آمد این پیشنهاد باید از دستور خارج شود جلسات کمیسیون ضبط شده است و لذا در پاسخ خبرنگار، گزارش مراحل بررسی این درخواست و نتیجه را ارائه کردم.

خزعلی افزود: اگر مسئولان ثبت احوال در جلسه کمیسیون مذکور این سخن را بدون پشتوانه و برای از دستور خارج کردن پیشنهاد مطرح کرده‌اند، اکنون که آن را نفی می‌کنند باید درخواست بانوان مبنی بر آوردن اسم مادر در کنار اسم پدر، مجدد به جریان افتد.»

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد
  • آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
  • اجرای ۲۰ برنامه آموزشی و مشارکتی در کهگیلویه و بویراحمد
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • نواخته شدن زنگ سلامت در۳ هزار مدرسه کهگیلویه وبویراحمد
  • اجرای ۳۳۶ طرح در قالب مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح ارتقا سواد سلامت در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری