Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ همزمان با روز ۱۳ آبان، مسیر‌های تعیین شده جهت جابجایی شهروندان توسط شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران اعلام شد.   حرکت از ساعت هفت از میدان امام حسین(ع)، میدان انقلاب اسلامی، میدان خراسان، پایانه شهید محلاتی، میدان سپاه، میدان راه‌آهن و میدان آزادی خواهد بود.
همچنین با توجه به مسدود بودن خیابان‌های منتهی به محل برگزاری مراسم، تغییراتی در مسیر اتوبوس‌های خطوط عبوری به شرح زیر اعمال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
خطوط عبوری در مسیر شرق به غرب خیابان طالقانی از مسیر جایگزین خیابان‌های شریعتی - طالقانی - مفتح - سمیه - سپهبد قرنی - خیابان طالقانی تردد می‌کنند.
اتوبوس‌های خطوط عبوری در مسیر غرب به شرق خیابان طالقانی از مسیر جایگزین خیابان‌های طالقانی - سپهبد قرنی - (جنوب به شمال) - کریمخان - بهار شیراز - شریعتی جنوب - سه راه طالقانی عبور می‌کنند.
خطوط شمال به جنوب خیابان مفتح از مسیر جایگزین خیابان شریعتی تردد خواهد کرد. همچنین اتوبوس‌های جنوب به شمال خیابان مفتح نیز از مسیر جایگزین خیابان‌های سمیه - استاد نجات اللهی خواهد بود.
ضمنا سرویس‌رسانی به دانش‌آموزان نیز از مقابل مدارس انجام و بعد از پایان مراسم به مبادی اولیه برگشت داده می‌شوند. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا جامعه اتوبوسرانی 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۹۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از تغییر بخشی از مسیر‌های پایانه دولت‌آباد اتوبوس شهری به دلیل اقدامات عمرانی برای رفع فرونشست زمین در بخشی از خیابان شهید رجایی و رفع مشکل طی ساعات آینده خبر داد.

علی مزیدی مسیر مسدود شده را بخشی از خیابان ایرانشهر از چهاراه ایرانشهر تا میدان شهید بهشتی عنوان کرد و افزود: از این رو روال حرکت اتوبوس‌های مسیر شماره ۵۵ که از پایانه دولت آباد حرکت کرده و بعد از طی خیابان کاشانی به پایانه جانباز می‌رسند، تغییر کرد.

وی همچنین از تغییر حرکت مسیر ۳۳ از پایانه دولت آباد و خیابان مهدی و مسیر ۲۳ از پایانه دولت آباد به خیابان امام، خیابان مهدی و خیابان مسکن و شهرسازی خبر داد و خواستار صبوری شهروندان تا زمان مرمت مسیر مزبور و استفاده از خطوط جایگزین شد.

مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد مسیر‌های جایگزین تردد را خیابان شهید مطهری، میدان آزادی، خیابان فرخی معرفی کرد و افزود: مسیر به زودی بازگشایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه