Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برگزاری چند دیدار در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود و شهر خودرو قرار است در مشهد میزبان پارس جنوبی جم باشد.

به گزارش قدس آنلاین ، هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برگزاری چند دیدار در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود و شهر خودرو قرار است در مشهد میزبان پارس جنوبی جم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر خودرو در آخرین دیدار خود مقابل سایپا در تهران متوقف شد و همین مسئله سبب شد تا اندکی از نظر امتیازگیری در هفته‌های اخیر با مشکل روبرو شده باشند اما با این وجود آنها هنوز هم یک دیدار عقب افتاده مقابل گل گهر سیرجان دارند که می‌تواند تکلیف بالای جدول را روشن کند.

شهر خودرو پس از چند دیدار و چند هفته دوری از ورزشگاه امام رضا(ع) این بار قرار است روز جمعه هفته جاری در مشهد مقابل دیدگان هوادارانش برابر پارس جنوبی جم صف‌آرایی کند.

پارس در دو دیدار آخر خود به ترتیب برابر دو تیم مدعی دیگر یعنی استقلال تهران و سپاهان اصفهان به ترتیب یک شکست و یک تساوی نصیبش شده و البته در چند هفته اخیر با مسائل مالی زیادی نیز دست و پنجه نرم کرده است.

پارسی‌ها قطعا در مشهد برای کسب امتیاز می‌آیند و ممکن است دست به بازی بسته نیز بزنند و همین ممکن است مقداری کار شهر خودرو و شاگردان یحیی گل محمدی را سخت کند.

شاگردان یحیی به خوبی می‌دانند که باید در این دیدار خانگی حتما هر سه امتیاز بازی را کسب کنند؛ رقابت در بالای جدول این روزها با اضافه شدن استقلال تهران بسیار سخت و نفسگیر شده است و جای هیچ اشتباهی برای تیم‌های بالای جدول نیست.

در هفته‌ای که گذشته به نوعی همه تیم‌ها با تساوی مقابل رقبای خود برای استقلال تهران بازی کردند تا این تیم با برتری مقابل تراکتورسازی در تبریز جهشی بزرگ در جدول داشته باشد.

شهر خودرو اما قرار نیست از کورس باقی بماند و در هفته جاری باید پارس جنوبی را تبدیل به جدیدترین قربانی جاه‌طلبی خود کند.

تسنیم

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پدیده شهر خودرو تیم فوتبال شهرخودرو خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۹۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت:۲۶ کاگر نمونه استان با همکاری بسیج کارگری فردا به دیدار رهبر معظم انقلاب می روند.

اشرفی با اشاره به اینکه همچنین به مناسبت هفته کار و کارگر ۲۶ برنامه محوری در استان اجرا می‌شود افزود: ۱۲۰ برنامه نیز در شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، تجلیل از آرمانها و میثاق شهیدان، عیادت از بیماران کارگر حادثه دیده حین کار، برپایی میز خدمت در مراسم نماز جمعه سراسر استان، تجلیل از کارگران ساختمانی، برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری مانور روز جهانی ایمنی در واحد‌های تولیدی استان، تجلیل از مدال آوران در رشته‌های مختلف ورزشی حوزه‌های کارگری، محفل انس با قران کریم، تجلیل از کارگران نمونه، برگزاری جشنواره امتنان، اعطای نشان اقتصادی مقاومت از جمله مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگری در استان است.

سرگرد توکلیان، مسئول بسیج کارگری خراسان جنوبی نیز در این جلسه از برگزاری رزمایش شیفت ایثار با شرکت ۵۰۰ نفر ، اهدای کمک مومنانه، حضور در اماکن کارگری ساختمانی وصنعتی را از جمله برنامه‌های هفته کار و کاگر عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی
  • واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پژو پارس
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • ماجرای دنباله دار افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس؛ وزیر صمت و شورای رقابت چه می گویند؟ | قیمت های جدید را ببینید
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم