Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مسیر ما طولانی است و نباید اشتباهاتی که داشتیم را تکرار کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آندره آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین امروز این تیم در جمع خبرنگاران درخصوص وضعیت تیمش قبل از بازی با صنعت نفت آبادان و 6 برد متوالی استقلال گفت: خیلی برد مهمی را به دست آوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمتر از هر چیزی این بود که با ذهنیت خوبی در تبریز بازی کردیم اما بازی بعدی مقابل تیم سرسختی است. با توجه به نکاتی که در اول فصل به این تیم داشتند الان خوب بازی می کنند و می توانند برای ما مشکل ساز باشند. باید صددرصد توان خودمان را بگذاریم.

وی درباره نگرانی از غرور بازیکنان استقلال افزود: ما شب بازی با تراکتور خوشحال بودیم اما از فردای آن بازی دوباره گرسنه و ‌آماده برد شدیم. کار خاصی نکردیم و بازی با نفت مهمترین بازی ما خواهد بود.

استراماچونی درباره اینکه استقلال در هر بازی چند گل می زند، اظهار داشت: ما نسبت به اول فصل ذهنیت بچه ها را تغییر دادیم و در حال پیشرفت هستیم. مسیر ما طولانی است و نباید اشتباهاتی که داشتیم را تکرار کنیم.

سرمربی استقلال درخصوص وضعیت دیاباته ادامه داد: دیاباته آسان ترین توپ را در بازی با تراکتور از دست داد اما توپ های خوبی را هم تبدیل به گل کرد. همان طور که گفتم ما با 3 فوروارد بازی می کنیم و به همین خاطر نفرات به اندازه کافی برای حمله کردن نداریم. مشکلاتی داریم و الان هم داریوش شجاعیان و محسن کریمی مصدوم هستند. امیدوارم تا آخر لیگ دیگر درگیر چنین مسائلی نشویم.

وی درمورد دفاع تیم استقلال و نگرانی هایی که درباره این خط وجود دارد افزود: همان طور که گفتم هنوز کار برای انجام دادن داریم. خودمان می دانیم باید چه کنیم اما آنها را اینجا اعلام نمی کنم.

استراماچونی درخصوص اظهارات علی پروین و تعریف از عملکرد استقلال گفت: علی پروین اگر اسطوره پرسپولیس هست اسطوره فوتبال هم هست. در مسیری که حرکت می کنیم از ما تعریف و نقد می شود اما این مسائل روی حرکت ما تاثیر نمی گذارد.

بیشتر بخوانید: کارت قرمز استراماچونی به این ستاره استقلال+عکس پایانی بر حاشیه‌های ستاره استقلال و خبر خوش برای هواداران+ عکس

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال بازی سرمربی تیم فوتبال استقلال فوتبال نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!

 سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: دلم نه برای خودم می‌سوزد نه بازیکنان؛ خاک عالم بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم.

به گزارش تسنیم، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از شکست 3 بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، گفت: با توجه به بخشنامه فدراسیون فوتبال که ما را از مطرح کردن یکسری مسائل منع کرده، نمی‌توانم حرف بزنم اما یک خواهش دارم. ما در مورد مسائل داوری حرف نمی‌زنیم، اما اگر اتفاقی می‌افتد که یک تیم متضرر می‌شود فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: یک صحنه روی گل اول اتفاق افتاد. ما اعتراضی نمی‌کنیم و از راه مطلوب فدراسیون فوتبال نامه می‌دهیم، ولی وقتی جلوی پرسپولیس یک بر صفر عقب می‌افتید با این بازیکنانی که دارد،‌ مجبور هستید سازمان بازی را عوض کنید و جلو بیایید و آن وقت با بهترین بازیکنان آسیا مواجه می‌شوید. بچه‌ها امروز بازی خوبی انجام ندادند.

سرمربی صنعت نفت یادآور شد: تیم ما یک اشکال ویژه دارد و آن هم این است که تعدادی از بچه‌ها می‌دانند چه ضعیف بازی کنند و چه قوی، جایگزینی ندارند. من مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم اما مثلاً الان پیام پارسا ضعیف بازی می‌کند، چه کنیم؟ امیر پناهی سه بازی است که اشتباه می‌کند، چه کار باید کنیم، چاره چیست؟ اینها مشکل تیم است اما اصلاً‌ ناامید نیستم. از فردا مجدداً به کارمان می‌پردازیم. تا روز آخر بازی با تراکتور مصمم به کارم ادامه می‌دهم و بعد از آن حرف‌های زیادی برای گفتن دارم.

کمالوند گفت: دلم نه برای خودم می‌سوزد نه بازیکنان؛ خاک عالم بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم. خاک بر سر ما با این فوتبالی که برای مردم آبادان بازی می‌کنیم. من فقط می‌توانم همین را بگویم. با تمام وجود شرمنده این مردم هستم.

وی درباره اینکه به نظرش چاره این وضعیت چیست؟ عنوان کرد: الان هیچ کاری نمی‌توان کرد. فقط باید این شش بازی را از لحاظ روحی و روانی بالا برد و به خدا توکل کنیم. امروز که زورمان به پرسپولیس نمی‌رسید‌، امکان دارد در بازی‌های بعد شرایط بهتر شود. باید در این بازی‌ها بجنگیم. الان فقط یک راه داریم همه با هم، فقط باید بجنگیم. اینکه کیفیت بچه‌ها کم است یا زیاد الان نمی‌شود کاری کرد. من تا آخرین لحظه می‌جنگم؛ خدا کند فقط تا بازی آخر سالم بمانیم. پا پس نمی‌کشم و تمام تلاشم را می‌کنم. از طرف همه از مردم عذرخواهی می‌کنم. ما شرمنده مردم هستیم. خاک عالم بر سر ما که در زمین خودمان اینطور بازی را واگذار کردیم.

سرمربی صنعت نفت در واکنش به این پرسش که تیمش قبل از گل اول پرسپولیس بازی بدی انجام نداد و این گل مشکوک چه بلای سر تیم او آورد؟ عنوان کرد: به خاطر اینکه فدراسیون فوتبال ممنوع کرده من حرفی نمی‌زنم؛ اما خواهش می‌کنم بازی را ببینند و اگر اتفاقی افتاده سریعاً واکنش نشان دهند.

«13 روز تا بازی بعد فاصله است و آیا تمرینات را تعطیل می‌کنید؟» کمالوند در پاسخ به این سوال گفت: خیر؛ از فردا، صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کنیم. اشکالی ندارد؛ به جای کسی که اشتباه می‌کند هم من عذرخواهی می‌کنم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فراز کمالوند با 500 ميليون سرمربي پاس شد فراز کمالوند سرمربی شاهین شد

دیگر خبرها

  • سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!
  • مسعود مرادی: شخصیت داوران را تخریب نکنید
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • ببینید | توصیه‌ مهم علی پروین به درویش درباره سرمربی پرسپولیس
  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم
  • پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم