Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@06:37:15 GMT

مانه: هنوز با مسی و رونالدو فاصله زیادی دارم

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۹۸۶۳

مانه: هنوز با مسی و رونالدو فاصله زیادی دارم

سادیو مانه،ستاره سنگالی لیورپول، معتقد است که او هنوز هم با رونالدو و مسی فاصله زیادی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول صدرنشین دیروز از سری مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس مهمان استون ویلا بود. شاگردان یورگن کلوپ تا دقایق پایانی بازی با یک گل از حریف خود عقب بودند اما در نهایت با گلزنی اندرو رابرتسون و سادیو مانه در لحظات پایانی نتیجه شکست را با پیروزی عوض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سادیو مانه، ستاره پر فروغ این روز های لیورپول، دیروز موفق شد گل برتری لیورپول را در دقیقه پایانی به ثمر برساند تا تیمش به سه امتیاز شیرین دست پیدا کند. درخشش مانه طی هفته های اخیر باعث شده که بسیاری او را با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو مقایسه کنند. مانه در این باره گفت:" مسی و رونالدو هیولا هستند. من هنوز هم با آن ها فاصله بسیار زیادی دارم اما قطعا همه تلاش خود را انجام خواهم داد که به سطح آن ها نزدیک شوم."

 

 

مانه در ادامه پیرامون حضورش در لیست نامزدهای توپ طلا گفت:" راستش را بخواهید این موضوع آرزوی دوران کودکی من بوده است. من تلاش زیادی در این سال ها انجام داده ام و حضورم در این لیست دلیل همین موضوع است. باید بگویم که این موضوع همیشه باعث القا انگیزه زیادی به من شده است. اتوئو، دروگبا و همه اسطوره های آفریقا توصیف های فوق العاده ای از من کرده اند. موضوعی که واقعا لذت بخش است. من تا به حال عملکرد متوسطی داشته ام اما حالا می خواهم که در بالاترین سطح رقابت کنم. "

لیورپول سادیو مانه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول سادیو مانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۹۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا؛ بسته شدن جاده دیلم به زیدون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در فاصله جاده سردشت زیدون به سمت دیلم قصد تعویض و تعمیر خط اصلی انتقال آب را دارد.

 این عملیات باعث بسته شدن جاده ارتباطی دیلم به زیدون در فاصله کارخانه روغن نباتی ارجان نوین می‌شود.

 این مسیر فردا از ساعت ۶ صبح تا ۸ شب بسته می‌شود و مسیر جایگزین مسیر کمربندی شهر سردشت زیدون است.

دیگر خبرها

  • شاهکار تاریخی رونالدو در باتلاق مسکو
  • الحمدلله، تکه کلام پسر رونالدو! + فیلم
  • کروزهای ضد کشتی ایران در فاصله کم از خاک آمریکا
  • (ویدئو) الحمدلله، تکه کلام پسر رونالدو!
  • بیش از 60 بازیکنی که مقهور تکنیک و قدرت دریبل‌زنی کریستیانو رونالدو شدند / فیلم
  • فردا؛ بسته شدن جاده دیلم به زیدون
  • یک کهکشان زیبا در فاصله ۷۰ میلیون سال نوری از زمین
  • پلی به گذشته - سوپر گل تماشایی کریستیانو رونالدو به پورتو (2009/4/15) / فیلم
  • رونالدو حداقل ۲۵ گل برای آرسنال می‌زد
  • رونالدو محروم شد