Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آندره‌آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در حاشیه تمرین روز یکشنبه این تیم به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

او در خصوص دیدار با تراکتور تبریز اظهار داشت:  پیروزی برابر تراکتور برای ما مهم بود. با ذهنیت برد برابر حریف خود به میدان رفتیم و بازی بعدی ما نیز با یک تیم سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به نکاتی که در اول فصل می گفتند، فکر می‌کنم این تیم (صنعت نفت آبادان) همه لیگ را سورپرایز کرده است. فوتبال خوبی بازی می‌کنند و مدل تیمی و شخصیت آن‌ها به شکلی است که می توانند برای ما مشکل ساز شوند. تنها روش نتیجه گرفتن ما این است که صد در صد توان خود را بگذاریم.

سرمربی استقلال ادامه داد: ما شب بازی با تراکتور خوشحال بودیم اما از فردای این بازی باید مانند دیدار با تراکتور گرسنه و آماده باشیم. هنوز کار خاصی نکردیم و بازی پیش روی، مهم ترین دیدار برای ما از زمانی است که من در تیم حضور دارم.

استراماچونی در خصوص راز موفقیت این روزهای استقلال بیان کرد: ذهنیت بازیکنان از ابتدای فصل تغییر کرده و در حال پیشرفت است. مسیر طولانی پیش رو داریم و نمی خواهم اشتباهات ابتدای فصل تکرار شود.

بیشتر بخوانید: استقلال نماینده خود را برای خصوصی سازی معرفی کرد

او درباره رضایت از مهاجمان و هت‌تریک دیاباته در دیدار با تراکتور گفت: دیاباته آسان ترین موقعیت را از دست داد و مظاهری نیز عملکرد خوبی در این صحنه داشت. برای بازی با ۳ مهاجم، بازیکن کافی نداریم. ابتدای فصل مشکلاتی داشتیم و اکنون نیز با نبود محسن کریمی و داریوش شجاعیان، امیدوارم تا پایان فصل مشکلی نداشته باشیم زیرا کار سختی است تا پایان فصل با یک سیستم جلو برویم.

او در خصوص نگرانی اش بابت خط دفاع استقلال خاطر نشان کرد: خیلی کار برای انجام دادن داریم. بین خودمان می‌دانیم که چه برنامه ای داریم اما در عموم این را نمی گویم.

استراماچونی درباره تمجید علی پروین از نمایش‌های روز های اخیر استقلال تصریح کرد: به همه اسطوره ها در کشور ایران احترام می گذارم اما او اسطوره پرسپولیس و ایران بودهاست. در مسیری که حرکت می کنیم قطعا از ما تعریف و نقد خواهد شد اما این موضوع روی ما نباید تاثیر بگذارد و به مسیر خود ادامه می دهیم.

انتهای پیام/

اظهارات استراماچونی در حاشیه تمرین امروز استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۰۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟

در مسابقات آتی لیگ برتر کشورمان تیم استقلال باید با تراکتور بازی کند و پرسپولیس میزبان تیم سپاهان است. این مسابقات بعد از برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار می شود.

به گزارش طرفداری، استقلال در تبریز نبردی سخت با تراکتور دارد و پرسپولیس هم در تهران مبارزه ای جانکاه با سپاهان خواهد داشت. مزیت بازی استقلال برای پرسپولیس، بازی کردن در خانه تراکتور است چرا که تراکتور هر چند در خانه سه هفته متوالی ناکام بوده، اما آن ها معمولا در تبریز برابر تیمهای بزرگ خوب بازی می کنند.

سال قبل محصول عملکرد دو تیم، سپاهان را از رسیدن به عنوان قهرمانی بازداشت. ابتدا تراکتور که در تبریز، سپاهان صدرنشین را شکست داد و ملوان که در اصفهان برابر سپاهان به نتیجه مساوی رسید. این دو تیم، پرسپولیس را در راه رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ فصل گذشته یاری کردند و حالا پرسپولیس امیدوار است تراکتور بار دیگر با متوقف کردن تیم صدرنشین، قرمزپوشان را در مسیر کسب عنوان صدرنشینی در مسابقات لیگ برتر یاری دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند