Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :ارتفاعات شمال تهران قطب گردشگری و تفریحی شهر تهران است و با شناسایی و ساماندهی نقاط خطر آفرین و حادثه خیز تردد گردشگران و کوهنوردان در ارتفاعات با ایمنی و سهولت بیشتری انجام خواهد شد.

به گزارش امتداد ، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک در بازدید از مسیر کوهنوردی درکه با بیان مطلب فوق اظهار داشت : منطقه یک به دلیل مجاورت با ارتفاعات و دامنه های البرز به عنوان قطب گردشگری و تفریحی شهر تهران محسوب می شود و هر هفته تعداد کثیری از شهروندان و کوهنوردان به این منطقه مراجعه می کنند لذا در راستای خدمات رسانی بهتر به آنها مسیرهای گردشگری و کوهنوردی ساماندهی و ایمن سازی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: شیب بندی و پله بندی مسیرهای پر پیچ و خم ، نرده گذاری، تجهیز جان پناه ها و استقرار نیروهای امدادی از جمله اقدامات در حال اجرا در مسیرهای کوهنوردی شمال تهران است.
موسوی افزود: مشارکت شهروندان در مدیریت شهری یکی از الزامات زندگی اجتماعی کنونی است و باید با جلب مشارکت شهروندان و دوستداران طبیعت به صورت تشکل های مردمی، محیط کوهستان را حفظ کرد.
این مقام مسئول مسیرهای کوهنوردی را بهترین مکان برای ارایه آموزش های شهروندی دانست و گفت: نصب تابلوهایی با مضامین جاذبه های گردشگری و آموزش محور در این مسیرها می تواند فرهنگ زیست محیطی را در جامعه نهادینه و گردشگران را با سایر جاذبه های دیدنی این منطقه آشنا کند و همچنین با ارایه محصولات فرهنگی چون کتاب، فرهنگ کتابخوانی را نیز در بین جوانان توسعه داد.
وی هر نوع ساخت و ساز و سدمعبر در مسیر کوهنوردی را غیر قانونی دانست و گفت: این مسیرها باید برای سهولت تردد کوهنوردان و گردشگران بدون مانع باشد تا ایمنی آنها حفظ شود.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.
 روح‌الله خوشبخت با اشاره به آمادگی شهرداری شیراز را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و اظهار کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدار‌ها توجه و با مسئولان همکاری کنند.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با تصریح بر انسداد کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان گفت: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده تا همکاران ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام می‌کنند.
وی گفت: با توجه به هشدار هواشناسی از سفر‌های غیرضروری با خودرو‌های شخصی در سطح شهر پرهیزکرده و از تجمع در حریم و بستر رودخانه  خودداری شود.

دیگر خبرها

  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر
  • پاکسازی منطقه کوهستانی صبرز تایباد
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت