Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شرق استان تهران از انهدام باند سارقان تجهیزات و دکل‌های مخابراتی و کشف ۷۰ فقره سرقت در شهرستان پردیس خبر داد. تاریخ انتشار: 17:07 - 12 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۴۴۷۷

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،فرمانده انتظامی شرق استان تهران بیان کرد:باند سارقان تجهیزات و دکل‌های مخابراتی متلاشی شد و ۷۰ فقره سرقت در شهرستان پردیس کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار"کیومرث عزیـــزی" گفت: در پی وقوع سرقت تجهیزات مخابراتی که منجر به قطعی تلفن همراه در برخی از مناطق شهرستان پردیس و نارضایتی مردم شده بود موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی صحنه‌های سرقت و استفاده از اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، خودرو سارقان شناسایی و تلاش برای دستگیری سارقان آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه موفق به شناسایی و توقیف دو خودرو سواری سارقان و دستگیری ۳ تن از آنان شدند.

سردار عزیزی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو‌ها آلات و ابزار سرقت و تعدادی از اموال مسروقه از جمله باتری متعلق به دکل‌های مخابراتی کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۷۰ فقره سرقت تجهیزات و دکل‌های مخابراتی در سطح شهرستان و استان تهران اعتراف کردند از عزم جدی پلیس جهت برخورد قاطع با سارقان خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دکل مخابراتی میزان پلیس ناجا سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۰۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام دستبند زد

سرهنگ محمد روهنا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح شهرستان اسفراین، بلافاصله شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار مأموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت

وی با بیان اینکه مأموران با استفاده از یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی یک سارق سابقه‌دار در سطح شهرستان شدند، افزود: مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در محل مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۹ فقره سرقت احشام با همدستی ۲ نفر در سطح شهرستان اعتراف نمود، تصریح کرد: مأموران با رصد اطلاعاتی و سرعت عمل ۲ سارق همدست را نیز دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت نمودند

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: دامداران از ورود افراد غریبه که تحت عنوان مشتری دام به محل نگهداری احشام خودداری کنید.

کد خبر 6078775

دیگر خبرها

  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان
  • پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام دستبند زد
  • دستگیری سارقان صدر با هوشمندی و ابزار پلیس
  • دستگیری باند ۵ نفره سارقان و ۴ مالخر تجهیزات داخل خودرو در اصفهان
  • انهدام باند سارقان احشام در پارس آباد
  • دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز