Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@12:09:37 GMT

تلاش پرسپولیس برای جلوگیری از تکرار سناریوی ژوزه

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۰۹۰۴

تلاش پرسپولیس برای جلوگیری از تکرار سناریوی ژوزه

برانکو ایوانکوویچ پس از پشت سر گذاشتن پنج فصل موفق در پرسپولیس این باشگاه را ترک کرد اما از او علاوه بر ۷ جام و افتخاراتی که برای پرسپولیس به ارمغان آورد، یک بدهی سنگین که بیش از یک میلیون یورو برآورد می شود نیز به یادگار مانده است. همین موضوع موجب شده تا مسئولان پرسپولیس خطری جدی را بیخ گوش خود حس کنند، آن هم در شرایطی که در حال حاضر هیچ پولی در حساب باشگاه نیست تا بتواند این بدهی سنگین را تسویه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که در صورت تسویه نشدن این بدهی‌ها امکان اخذ جریمه و چند برابر شدن این بدهی نیز وجود دارد.  

از طرفی شکایت ماریو بودیمیر کروات هم که مبلغ آن بیش از ۵۰۰ هزار دلار است، به باشگاه رسیده است. سه دستیار برانکو یعنی زلاتکو ایوانکوویچ، مارکو استیلینوویچ و ایگور پانادیچ هم دیگر طلبکاران پرسپولیس هستند که پرونده شکایت آنها در فیفا در جریان است و مجموع پول هر چهار پرونده به بیش از یک میلیون یورو می‌رسد.

مسئولان باشگاه در صدد هستند با توجه به اتفاقی که در پرونده مانوئل ژوزه و دستیارانش رخ داد و باشگاه پرسپولیس را ناچار کرد تا حدود 2 برابر رقم قرارداد به این مربی پرتغالی خسارت دیرکرد بدهند، مانع از تکرار آن شرایط شوند. 

محمد حسن انصاری‌فرد در حال حاضر به دنبال توافق با شاکی‌ها است تا این موضوع را با تفاهم حل کند زیرا در صورتی که باشگاه محکوم شود، علاوه بر دیرکرد باید هزینه رسیدگی به پرونده هم به حساب بدهی‌های باشگاه اضافه کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ فیفا محمدحسن انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، طبق آخرین مصوبه ای که روز گذشته ساعت 19 وزارت اقتصاد و دارایی امضا کرده است 85 درصد سهام باشگاه پرسپولیس به صورت کنسرسیوم بانکی شامل 4 بانک ( شهر، ملت، تجارت و صادرات) واگذار می شود. در این بین سهم بانک شهر از سایرین بیشتر خواهد بود. این بانک قرار است 40 درصد سهام سرخ ها را بخرد.

البته امروز خبری منتشر شده که دو بانک دیگر هم قرار است به خریداران اضافه شود اما تا شب گذشته مصوبه وزارت اقتصاد به خرید چهار بانک بوده است.

همچنین باشگاه استقلال هم قرار است به کنسرسیوم پتروشیمی های زیر مجموعه شرکت هلدینگ خلیج فارس واگذار شود؛ البته خود مجموعه اصلی قرار است 5 درصد سهام را در اختیار بگیرد و به همین دلیل در فضای مجازی شایعه شده این شرکت فقط 30 میلیارد تومان می تواند در بحث مسئولیت های اجتماعی هزینه کند؛ اما سایر سهام به شرکت های زیرمجموعه این هلدینگ واگذار می شود. به این ترتیب شایعات در مورد این موضوع که پتروشیمی خلیج فارس فقط قرار است 30 میلیارد برای باشگاه استقلال هزینه کند، درست نیست.

در دو روز گذشته که این موضوع به قطعیت رسیده در فضای رسانه ای و مجازی فضای دو قطبی بین هواداران استقلال و پرسپولیس شکل گرفته و این بار برخی از هواداران پرسپولیس معتقد هستند که در بحث واگذاری سرخابی ها تبعیض  صورت گرفته است. آنها معتقدند که بانک های خریدار پرسپولیس خیلی هم شرایط خوبی ندارند که در این بین گفته می شود وضعیت بانک شهر از بقیه بدتر است؛ اما پیگیری های خبرنگار آنا حکایت از این دارد که وضعیت هیچ یک از بانک های خریدار پرسپولیس رو به ورشکستگی نیست و البته اعداد و ارقام درآمدهای این بانک ها مواردی نیست که عموم مردم از آن باخبر باشند. نکته مهم دیگر اینکه وقتی بانک شهر 40 درصد سهام پرسپولیس را خریداری کند دیگر نیازی نیست باشگاه پرسپولیس بدهی 150 میلیارد تومانی را به این بانک پرداخت کند و در واقع این بدهی به صورت اتوماتیک صفر خواهد شد.

امروز 29 فروردین قرار است و هر یک از خریداران دو باشگاه مدارک خود را تحویل می دهند و روز شنبه هفته آینده نیز کارگروه تأیید اهلیت و صلاحیت سازمان خصوصی این مدارک را مورد بررسی قرار می دهد. اگر مشکلی از بابت مدارک نباشد با طی شدن این روند روز چهارم اردیبهشت این واگذاری ها نهایی می شود.

دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تا پنجم اردیبهشت فرصت دارند مدارک تفکیک مالکیتی خود را در سامانه کنفدراسیون فوتبال آسیا بارگذاری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داوری ها به سود پرسپولیس فاجعه است | من را در استقلال وارد جهنم کردند
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه درباره خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • سناریوی جدیدبرای واگذاری استقلال و پرسپولیس/امروز؛جلسه نهایی
  • تکرار سناریوی آوارگی فلسطینی‌های شمال نوار غزه از سوی ارتش صهیونیستی
  • ترامپ در دادگاه نیویورک حاضر شد
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • تکرار سناریوی اختلاف کادرفنی و سرپرست استقلال؟