Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@23:07:49 GMT

در خانه نان مخصوص همبرگر درست کنید

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۱۴۶۲

در خانه نان مخصوص همبرگر درست کنید

چی لازم دارم:
آرد: ۴ پیمانه، کره یا روغن آب شده: نصف پیمانه، شکر: ۲ قاشق سوپخوری، تخم‌مرغ: ۲ عدد، نمک: یک قاشق چایخوری، شیر ۱/۵ پیمانه، کنجد: به میزان لازم، پودر مایه خمیر: یک قاشق مربا‌خوری.

چه جوری درست میشه:
ابتدا شیر را بجوشانید و بگذارید کمی خنک شود. شکر و پودر مایه خمیر را با هم مخلوط کرده و به شیر ولرم اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۰ تا ۱۵ دقیقه به آن زمان دهید تا مایه خمیر آماده شود. کره یا روغن جامد را آب کرده و با نمک و یک عدد تخم‌مرغ مخلوط کنید و بعد از آماده شدن مایه را به آن بیفزایید. آرد را دو تا سه بار الک کنید تا سبک شود و خمیر کیفیت بیشتری داشته باشد. بعد آرد را بتدریج به مواد بیفزایید و با دست مخلوط کنید.
به اندازه‌ای آرد اضافه کنید که خمیری مناسب حاصل شده و به دست نچسبد. ظرف بزرگ‌تری در نظر بگیرید و کمی آن را چرب کنید. خمیر را در آن قرار دهید و روی آن را بپوشانید و ۱/۵ تا ۲ ساعت به آن استراحت دهید تا حجم آن دو برابر شده و بعد خمیر را به چند قسمت تقسیم کنید و آن‌ها را با دست گرد کنید، سینی فر را کمی چرب کرده و خمیر‌ها را با فاصله در سینی بگذارید.
زرده یک تخم‌مرغ را با قلم‌مو روی خمیر‌ها بمالید و کنجد بپاشید و ۱۵ دقیقه دیگر روی آن‌ها را بپوشانید. فر را روشن کنید تا گرم شده بعد سینی فر را در طبقه وسط با دمای ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد قرار دهید و صبر کنید تا روی نان‌ها طلایی شده و از فر بیرون آورید.
به این ترتیب نان همبرگر بدون نگه دارنده را در منزل تهیه کنید.


منبع: پارسینه

کلیدواژه: آشپزی نان همبرگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا مایه افتخار سیستان و بلوچستان هستند

رضا شریفی در دیدار با خانواده معظم شهدای سیب و سوران در زابل، اظهار کرد: درک مقام شهید و شهادت به راحتی امکان پذیر نیست همچنین برای هر کسی توفیق شهادت حاصل نمی‌شود، همه ما زندگی و آبرویمان را مدیون خون شهیدان و خانواده آنها هستیم.
وی با اشاره به آیه شریف وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ بیان کرد: براساس آیات قرآنی نباید تصور کنیم کسانی که ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺧﺪﺍ ﻛﺸﺘﻪ ﺷﺪﻧﺪ ﻣﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ، ﺑﻠﻜﻪ ﺯﻧﺪﻩ ﺍﻧﺪ ﻭ ﻧﺰﺩ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺷﺎﻥ ﺭﻭﺯی ﺩﺍﺩﻩ ﻣﻰ‌ﺷﻮﻧﺪ شیعه و سنی نیز به این موضوع اعتقاد دارند بسیاری از کسانیکه اعتقاد و تقوایشان بالاست می‌گویند روح شهید حاضر و ناظر بر رفتار ما است.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: خانواده شهدا بالاترین سرمایه خود را که فرزندانشان بودند تقدیم نظام کردند بنابراین باید هر کاری که از دستمان بر می‌آید برای خانواده این افراد انجام دهیم تا مدیون آنها نباشیم.
وی خاطرنشان کرد: هر زمانی که حرف از پیشرفت سیستان و بلوچستان به میدان می‌آید عده‌ای سعی در خراب کردن چهره استان دارند به عنوان مثال در سال ۸۱ که رهبر معظم انقلاب به استان سفر کرد و مصوباتی در سفر خود به استان داشت حادثه تاسوکی اتفاق افتاد و پس از آن موضوع مسجد‌ها و مسائل قومی و مذهبی به میان آمد دشمن در آن زمان تلاش می‌کرد تمرکز اجتماعی را بهم بزنند و همین موضوعات سبب شد استان دچار یکسری عقب ماندگی‌ها شود.
شریفی تصریح کرد: در حال حاضر نیز دشمن به دنبال این است شیعه و سنی را نسبت به هم بدبین کنند، اما به برکت خون شهیدان و دعای خیر پدر و مادر شهدا این بار نمیتواند به مقاصد شوم خود برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • شهدا مایه افتخار سیستان و بلوچستان هستند
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • زندگی با چندفرزند لذت بخش است
  • صادرات۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر