Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:17:24 GMT

فرصت برابر برای همه احزاب ایجاد می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۱۶۵۶

فرصت برابر برای همه احزاب ایجاد می‌شود

سید سعید شاهرخی روز یکشنبه در جلسه با معتمدان و اقشار استان همدان که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد اظهار داشت: باید اجازه داد مردم و  همه گروه ها و اقشار در چارچوب قانون حرف خود را بزنند. 

وی اضافه کرد: مشی دولت مبنی بر تقویت احزاب و ایجاد فرصت برابر برای آنها در همدان دنبال شد چراکه در فضای این استان سیاست بر ایجاد فرصت برابر برای همه احزاب و اشخاص با رعایت اعتدال و عقلانیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان با بیان اینکه آستانه تحمل در همدان بالا است و این ویژگی برگرفته از فرهنگ غنی این استان است یادآوری کرد: ۱۶ آذر روز دانشجو تمامی گروه های سیاسی با هر مرام و تفکری در دانشگاه ها سخنرانی کردند.

شاهرخی تاکید کرد: برای انتخابات پیش رو نیز مشارکت حداکثری را نیاز داریم که تحقق این امر نیازمند فضای باز سیاسی است در غیر اینصورت حضور حداکثری رخ نمی دهد.

وی گفت: طبق جدول زمانبندی اعلام شده درباره انتخابات کارها را پیش برده و این استان در آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات به سر می برد.

استاندار همدان ادامه داد: دنبال فضای باز توام با قانونمندی در استان با هدف ایجاد فرصت حضور برای تمامی سلایق بوده تا همانند گذشته شاهد انتخابات با سلامت و امنیت کامل باشیم.

شاهرخی هدف از تشکیل این جلسه با حضور منتخبان گروه های مختلف از جمله فعالان حوزه فرهنگی، علمی، اجتماعی، بانوان، جانبازان و غیره را فراهم کردن زمینه ای برای بیان دیدگاه ها و تضارب آرا عنوان کرد.

وی گفت: قانون مترقی اساسی که منبعث از دیدگاه امام راحل است جایگاه ویژه ای برای مردم قایل شده و فرصتی برای مردم مهیا کرده تا سبک اداره کشور با حضور مردم در پای صندوق های رای و انتخاب آنها رقم بخورد.

استاندار همدان یادآوری کرد: بعد از واگرایی به وجود آمده در دولت گذشته، مردم شعارهای دولت تدبیر و امید را پسندیده و به عقلانیت رای دادند همچنین در انتخابات دوازدهم با وجود فشارها مردم تداوم این شعار و سبک را برگزیدند.

شاهرخی افزود: همچنین دشمنان نظام با استفاده از زور و تزویر درصدد ایجاد شکاف بین دولت و مردم بودند که توفیق نیافتند و نظام اسلامی با صلابت و هدایت رهبری از این دسیسه ها نیز با سلامت عبور کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان استانداری همدان انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۱۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی روز چهارشنبه در اولین جلسه شورای اداری ورامین گفت: غفلت یاران پیامبر اسلام (ص) از تنگه احد موجب شهادت حضرت حمزه (ع) و مجروح شدن مولا علی (ع) شد.

وی با تجلیل از ملت ایران به خاطر هشیاری در صحنه‌ها و تنگه‌های انقلاب افزود: ۲۲ بهمن و انتخابات سال ۱۴۰۲ و خروش عمومی در روز قدس امسال تنگه‌هایی بود که ملت ایران سربلند بیرون آمد و رضایت رهبری معظم انقلاب اسلامی را به همراه داشت.

محمودی گفت: آقا فرمودند باید از این ملت تشکر کرد و تشکر زبانی کافی نیست و باید تشکر عملی کرد لذا باید مسئولان با خدمت هرچه بیشتر قدردان حضور مردم باشند.

امام جمعه موقت ورامین خطاب به مسئولان گفت: یک روزی بود آرزو می‌کردیم، در این جایگاه‌ها افراد دلسوز قرار گیرند و بهتر خدمت کنند و اکنون ما در این جایگاه‌ها قرار گرفتیم و نایب امام زمان (عج) از ما انتظار خدمت شایسته به مردم را دارند که اگر کوتاهی کنیم در قیامت باید پاسخگو باشیم.

محمودی با اشاره به قرار داشتن در آستانه دور دوم انتخابات مجلس در ورامین اظهار امیدواری کرد مردم دشت ورامین در مرحله دوم انتخابات نیز مشارکت خوبی داشته باشند و از تلاش‌های هیأت اجرایی و نظارت در برگزاری انتخابات تقدیر کرد.

کد خبر 6088184

دیگر خبرها

  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • رئیسی: ایران میز مذاکره را ترک نکرد و در برابر فشارهای آمریکایی‌ها گزینه مقاومت را برگزید
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود