Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلانتری گفت: پیشبرد و تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی با گفتمان و الگوی مدیریت جهادی باید پیگیری و دنبال شود و در این خصوص همه توان و همت مدیران با جدیت به کار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (12 آبان) در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی، سرمایه گذاری و اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه مدیران نسبت به طرح ها و پروژه های اقتصاد مقاومتی مصمم به دستوالعمل ها و مصوبات نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در این خصوص منویات مقام معظم رهبری، برنامه ها، سیاست ها و تاکیدات دولت تدبیر و امید سرلوحه و راهبرد کاری قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه در خصوص طرح ها و پروژه های اقتصاد مقاومتی به خوبی کار انجام گرفته و پیشرفت های مهمی در استان حاصل شده، ادامه داد: اما برای رسیدن به نقطه مطلوب باید تلاشی جدی داشته باشیم.

 

کلانتری چهار طرح سد ایلی آباد، سد کوهبرد، پمپاژه آب رسانی به منطقه باباکلان بی بی حکیمه (س) و افزایش ۴۰۰ تنی ماهیان سردآبی را از جمله چهار طرح اقتصاد مقاومتی در حوزه جهاد کشاورزی دانست که در دهه فجر ۹۸ به بهره برداری می رسند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: چهار پروژه در حوزه راهسازی نیز شامل قطعاتی از مسیرهای یاسوج- بابامیدان، گچساران- بی بی حکیمه(س)، یاسوج – سمیرم و مسیر تنگ گنجه ای –سی سخت یا به زیر ترافیک می روند و یا ادامه پیشرفت فیزیکی آنها با جدیت دنبال می شود.

 

وی سه طرح پتروشیمی گچساران با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی، طرح تولید لوله های بدون درز و طرح تولیدی آب معدنی با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی را از طرح های اقتصاد مقاومتی در حوزه صنعت استان بیان کرد و گفت: این طرح ها با تمام توان در دست اجرا هستند. 

 

کلانتری اضافه کرد: کاشت ۲۰ هزار هکتار از گونه های مختلف گیاهان دارویی با هدف مشارکت مردم، ایجاد اشتغال، حفاظت و نگهداری آنها از برنامه های اقتصاد مقاومتی استان است که سه هزار و ۲۵۰ هکتار آن در سال جاری باید محقق شود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد طرح های اصلاح شبکه آب شرب شهرهای یاسوج و مادوان و ۲ طرح در حال اتمام برق رسانی در گچساران و گازرسانی به منطقه دلی بجک را از دیگر طرح های اقتصاد مقاومتی استان برشمرد. 

 

وی به جذب تسهیلات اشتغال زایی استان تاکید کرد و گفت: از ۴۴۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال ابلاغی در اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان ۳۰۲ میلیارد تومان آن جذب شده و تلاش شود تا مابقی برای توسعه اشتغال و تولید بیشتر نیز جذب شود.

 

کلانتری ابراز داشت: طی مدت یک هفته تمام دستگاه های اجرایی و بانک های عامل استان طرح های اشتغال زایی را تعیین تکلیف کنند و چنانچه متقاصی منصرف شده و یا به لحاظ قانونی منعی وجود داشته، متقاضیان دیگری جایگزین شوند.

 

وی یادآور شد: از اینکه یک هزار و ۲۱۴ طرح اقتصادی استان مورد بازرسی قرار گرفته و نتیجه آن کاهش انحراف تسهیلات و کنترل آن شده حرکت خوبی است، گفت: باید ضمن ادامه این هدف در واگذاری طرح ها موضوعات اهلیت متقاضی، توجیه فنی و اقتصادی طرح، تولید و اشتغال پایدار مد نظر باشد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به راه اندازی و فعالیت سامانه ثبت فارغ التحصیلان بیکار و جویای شغل در استان برای برنامه ریزی و هدف گذاری اشتغال آنها تاکید کرد.

 

شایان ذکر است در این نشست، حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد ۱۷ پروژه اقتصاد مقاومتی استان در این نشست مورد بررسی قرار گرفتند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی نماز جمعه زائران پیاده حضرت رضا ع کاروان زائران پیاده سامانه فهما مجلس استاندار کهگیلویه و بویراحمد اشتغال زایی مدیریت جهادی افتتاح سرمایه گذاری اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۲۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرآباد بابکان، رکورددار میزان بارش‌ ها در کهگیلویه و بویراحمد

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، طبق اعلام هواشناسی استان تا ساعت ۶:۳۰ امروز، میزان بارش‌ها در ایستگا‌های هواشناسی بر حسب میلی متر بدین شرح است:
امیرآباد بابکان ۱۷۴
دشتروم ۱۷۳.۵
علی کرمی دمچنار ۱۶۵
ستنگان ۱۶۳
تنگ سرخ ۱۵۷
وزگ ۱۵۰
دلی خمسیر ۱۵۰
گنجگون ۱۴۸
منصورخانی کاکان ۱۴۲
یاسوج فرودگاه ۱۳۰.۲
آبده گاه ۱۳۰
کالوس ۱۳۰
جاورده ۱۲۴
گنجه‌ای ۱۱۵
آبموردلوداب ۱۱۵
قلعه دختر ۱۱۳
قلعه رئیسی ۱۱۱.۵
برم سبز ۱۱۱
چیتاب ۱۱۰.۵
تل گاه ۱۱۰
درغک ۱۰۹
موشمی زیلایی ۱۰۶
سوق ۱۰۵
امامزاده علی ۱۰۵
دیشموک ۱۰۳
لنده ۱۰۲
دشت بز ۱۰۰
باشت ۹۶
مارگون ۹۵
سی سخت ۹۳.۲
سرفاریاب ۹۳
کریک ۹۱
ده برآفتاب ۹۰.۵
دهدشت ۹۰.۲
سرآسیاب یوسفی ۹۰
دشت بز ۹۰
چرام ۸۷
تنگ پیرزال ۸۱
فیلگاه ۷۷
بوستان ۷۰.۵
سرآب ننیز ۷۰
امامزاده جعفر ۶۷
دوگنبدان ۶۵.۲
پاتاوه ۶۵
سیرون شبلیز ۶۳
دیل ۶۲
تنگ رواق ۶۱.۵
ماهور باشت ۶۱
لیکک ۳۱.۳

دیگر خبرها

  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزشی برای بهبود و تقویت زیرساخت‌های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای سند الگوی کشت در حوزه‌های تالابی کشور
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • باز شدن پای مردم به تولید نیازمند بازشدن چشم و گوش همه قوا در امر اقتصاد است
  • اشتغال به کار ۹۱۴ زندانی کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته
  • بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی
  • خسارت سیل به ۳ هزار کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • امیرآباد بابکان، رکورددار میزان بارش‌ ها در کهگیلویه و بویراحمد