Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@00:37:31 GMT

نرخ کرایه تاکسی در سال جاری افزایش پیدا خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۲۱۹۳

نرخ کرایه تاکسی در سال جاری افزایش پیدا خواهد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، بابک هاشمی عصر یکشنبه در یکصد و سی و هفتمین جلسه‌ شورای شهر بندرعباس اظهار داشت: در چندین جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر موضوع افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس مطرح شد.

وی عنوان کرد: در جهت تداوم ارائه خدمات‌ مناسب به شهروندان و عدم افزایش نرخ کرایه در یک ‌سال گذشته به این نتیجه رسیدیم که نرخ کرایه تاکسی در سال جاری افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس ابراز داشت: افزایش قیمت قطعات و لوازم یدکی و  افزایش دستمزدها باعث ایجاد این افزایش نرخ کرایه شده است و از آنجایی که نوسازی ناوگان در تاکسیرانی صورت نگرفته است این هزینه‌ها چندین برابر می‌شود.

هاشمی تشریح کرد: با بررسی‌های درآمد روزانه هر راننده تاکسی به یک نرخ پیشتهادی رسیدیم و این مبلغ را در کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شهری نیز مطرح کردیم.

وی بیان داشت: فروردین سال گذشته درخواستی مبنی افزایش نرخ کرایه ارائه دادیم که تا کنون اتفاق نیافتاده است.

کد خبر 4762023

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری بندرعباس افزایش کرایه تاکسی بابک هاشمی بوشهر ایلام بارش باران گرگان یوم الله 13 آبان پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه شهرکرد مشهد قزوین بیرجند سانحه تصادف شهادت امام رضا ع شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۲۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس

جعفر تشکری هاشمی در مورد نرخ جدید کرایه وسایل حمل ونقل عمومی در پایتخت گفت: شورای شهر تهران سال گذشته نرخ گذاری کرایه وسایل حمل ونقل عمومی اعم از تاکسی، مترو و اتوبوس برای امسال را به تصویب رساند و نمایندگان مردم سعی کردند با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش قیمت‌ها، افزایش قیمت در حوزه مترو و اتوبوس را به دلیل اینکه متعلق به شهرداری تهران است و یارانه دریافت می‌کنند را حداقلی در نظر بگیرند.

به گزارش تسنیم، اما در مورد اتوبوس‌های بخش خصوصی و تاکسی‌ها باید به‌گونه‌ای نرخ‌گذاری انجام می‌شد که راننده تاکسی و بخش خصوصی در اتوبوسرانی متضرر نشوند.

دیگر خبرها

  • افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید
  • افزایش غیرقانونی کرایه تاکسی
  • جنایت مرد ایرانی در ترکیه بخاطر کرایه تاکسی
  • جزئیات دقیق افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی و مترو + عکس  
  • جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • راننده تاکسی ترکیه ای طلب۲۰۰دلار کرایه کرد؛ مسافر ایرانی او را کشت، پولهایش را برداشت و با ماشین او فرار کرد
  • افزایش خارج مصوب نرخ کرایه تاکسی در شهرستانِ ملارد