Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@17:39:44 GMT

گربه‌ای که تذکر زیست محیطی به ابتکار داد!

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۲۲۰۲

View this post on Instagram

دیروز در شلوغی پارک لاله، موقع سخنرانی در مراسم “هفته سلامت بانوی ایرانی” این گربه بازیگوش آمد روی سن و حواس مردم را پرت کرد. آمدند ببرندش اجازه ندادم گفتم این حیوان آمده تذکر زیست محیطی به ما بده تا حواسمان جمع باشد. #معصومه_ابتکار

A post shared by معصومه ابتکار (@m.ebtekar) on Nov 3, 2019 at 1:03am PDT

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: معصومه ابتکار محیط زیست با شبکه های اجتماعی پارک لاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت

ایسنا/فارس رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرودشت از دریافت گزارش‌هایی مبنی برمشاهده دو قلاده گربه جنگلی توسط یکی از دوست‌داران محیط زیست در بخش درودزن این شهرستان و زنده‌گیری آنان خبر داد.

یوسف حسنی امروز، ۵ اردیبهشت با بیان اینکه نیروهای یگان این اداره ضمن حضور به موقع با همکاری طبیعت دوستان این دو قلاده گربه را به دام انداختند، افزود: به نظر می‌رسد که دو قلاده گربه جنگلی حین عبور از جاده به دلیل نبود مسیر عبور و بلند بودن حفاظ بتونی جاده مرودشت درودزن نتوانسته‌اند با مادر خود از جاده عبور کنند و از مادر جدا شده‌اند.

وی تصریح کرد: لازم است در جاده‌های احداثی راهداری علاوه برنصب تابلو عبور حیات وحش، جهت عبور آن‌ها مسیرهایی ایجاد شود تا ضمن کاهش تلفات حیات وحش آن‌ها به راحتی بتوانند از جاده عبور کنند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرودشت در پایان گفت: گربه‌های جنگلی مکشوفه جهت تیمار و نگه‌داری به پارک ملی بمو تحویل داده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • وضعیت زیست محیطی ومحل دفن زباله گاه هشترود ذوالبین مناسب نیست
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • طرح‌های صنعتی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد
  • جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در بوستان ملت رودسر
  • ورود دادستان قائم شهر برای حل معضل زیست محیطی (شیرآبه زباله)
  • پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی» با ابتکار سازمان حفاظت محیط‌زیست راه‌اندازی شد
  • تأثیرات زیست‌محیطی سطل زباله چوبی
  • زمین پاک فرصتی برای افزایش آگاهی درباره مسائل زیست‌محیطی