Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@18:14:53 GMT

زلزله گلپایگان را لرزاند

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۲۵۴۶

زلزله گلپایگان را لرزاند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وقوع زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۸ ریشتر در شهرستان گلپایگان خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: زلزله ای به بزرگی ۳.۸ ریشتر ساعت ۱۹:۵۲ دقیقه امشب در منطقه ای بین گلشهر و گلپایگان رخ داد که به صورت تکان خوردن ساختمان ها توسط ساکنان احساس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه تیم های ارزیابی خسارات برای بررسی به مناطق روستایی اعزام شدند، تصریح کرد: خوشبختانه خسارتی گزارش نشده است.

کد خبر 395512

منبع: ایمنا

کلیدواژه: زلزله ستاد مدیریت بحران اصفهان گلپایگان حوادث شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۲۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر پیشگیری از سیل از ۶ ماه قبل در استان کرمان انجام شد

مدیرکل بحران استانداری کرمان، گفت: از شش ماه قبل برنامه مدونی توسط استاندار کرمان در ارتباط با مقابله با سیل به اداره کل مدیریت بحران استانداری ابلاغ شد. - اخبار استانها -

حمید سالخورده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی برای جنوب استان کرمان، اظهار داشت: از چند روز گذشته با تدبیر استاندار کرمان تقسیم نواحی بین مدیران استان انجام شد و هر کدام از مدیران در یکی از شهرستان‌ها مستقر بودند.

وی با بیان اینکه تدابیر پیشگیری برای مقابله با خسارات احتمالی سیل در استان انجام شده بود، ادامه داد: همه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های استان پای کار بودند و خوشبختانه با اقدامات انجام شده مشکل زیادی را با توجه به حجم و میزان بارش‌ها در استان کرمان نداشتیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به اینکه از شش ماه قبل برنامه‌ای توسط استاندار کرمان نوشته و به اداره کل مدیریت بحران استانداری داده شد، گفت: براساس این برنامه مقرر شد سیلبندهای استان بررسی، نقاط حادثه‌خیز و آسیب‌‌پذیر شناسی و لایروبی و تیغ‌زنی پوشش گیاهی بستر رودخانه‌ها و رفع تصرفات حریم رودخانه‌ها انجام شود.

امدادرسانی هلال احمر به 250 نفر گرفتار در سیل استان کرمان4 مفقودی سیل استان کرمان زنده پیدا شدندوقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت

وی با بیان اینکه پیگیری‌های انجام شده براساس این برنامه مدون باعث شد که بارندگی‌های چند روز گذشته در استان خسارات زیادی نداشته باشد و سیلاب‌ها در مسیرهای خودشان جریان پیدا کنند، گفت: طی چند روز گذشته نیز استاندار کرمان شخصاً در منطقه حضور داشتند و اتفاقات را از نزدیک و به صورت میدانی مدیریت می‌کردند.

سالخورده با اشاره به اینکه طی چند روز گذشته مجموعه جلسات ستاد مدیریت بحران استان کرمان توسط استاندار به صورت میدانی و در صحنه برگزار شد، بیان کرد: در این مدت هفت جلسه حضوری و میدانی در محل نقاط حادثه‌خیز برگزار شد، ضمن اینکه پنج جلسه هم قبل از برگزار شده بود.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • زلزله ۵.۶ ریشتری شمال ترکیه را لرزاند
  • آخرین وضعیت برق و آب مناطق سیل زده هرمزگان
  • تدابیر پیشگیری از سیل از ۶ ماه قبل در استان کرمان انجام شد
  • تلاش برای رفع مشکلات قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان ادامه دارد
  • قطعی آب ۲۰ روستا و قطع برق ۱۶ روستا در هرمزگان
  • زلزله ۴.۸ ریشتری سیستان و بلوچستان را لرزاند
  • زلزله ۴.۸ سیستان و بلوچستان را لرزاند
  • سیل باعث تخلیه ۳ روستای جنوب استان کرمان شد
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در اصفهان / دستگاه‌های امدادی در آماده‌باش قرار دارند
  • ثبت زلزله شاخص در شهداد کرمان / رخداد ۱۰۵ زمین‌لرزه طی هفته گذشته