Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:46:30 GMT

جشنواره انار درجزین فرصتی برای جذب سرمایه‌گذاری است

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۲۷۳۱

جشنواره انار درجزین فرصتی برای جذب سرمایه‌گذاری است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمال شامگاه یکشنبه در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره انار درجزین مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه جشنواره انار درجزین فرصتی برای جذب سرمایه‌گذاری است، ابراز داشت: برگزاری چنین رویدادهایی در مقوله سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری و جذب گردشگر و توریست اثرگذار خواهد بود.

وی ضمن بیان اینکه باید کوشید تا همه ظرفیت‌های برای معرفی استان سمنان به عنوان مقصد گردشگری به کار گرفته شود، افزود: این اقدامات می‌تواند منطقه را به بهترین نحو ممکن معرفی کند و از سویی در رونق اقتصادی صنعت پاک گردشگری موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان بابیان اینکه جشنواره ملی ایل سنگسر ۱۵ لغایت ۱۷ آبان ماه جاری در مهدی‌شهر با حضور شش استان برگزار خواهد شد، ابراز داشت: هدف از برگزاری چنین جشنواره‌هایی با ابعاد ملی صرفا معرفی و برند سازی استان و ظرفیت‌های گردشگری آن است.

جمال اضافه کرد: استان سمنان یکی از سرزمین‌هایی است که چهار اقلیم مختلف را یکجا در درون خود دارد و علاوه بر آن غارنوردی، کویر، جنگل، کوهستان و جاذبه‌های تاریخی دیگر مواهبی که استان را از دیگر مناطق کشور جدا و این پکیج گردشگری را خاص‌تر می‌کند.

کد خبر 4762769

منبع: مهر

کلیدواژه: میراث فرهنگی سمنان مهدی جمال جشنواره انار مهدیشهر بوشهر ایلام گرگان بارش باران یوم الله 13 آبان پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه شهرکرد مشهد قزوین بیرجند سانحه تصادف شهادت امام رضا ع تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۲۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در مراسم آغازین این جشنواره برگزیدگان دو بخش مستندنگاری و مستند مستمر معرفی شدند و برگزیدگان سایر بخش های نیز ۲۹ اردیبهشت معرفی خواهند شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • برای رشته ژیمناستیک هنری و ترامپولین برنامه ریزی داریم
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد