Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تقی نیا ۳۵ ساله اهل بیجار است و بیش از چهار ماه است حقوق نیز از شهرداری نگرفته است این کارگر پاک دست هنگام نظافت و پاکسازی پارک الغدیر، یک کیف حاوی کارتهای بانکی که رمز اول شان پشت هر کدام نوشته شده بود را پیدا کرد و با وجود همه مشکلات مالی، برای یافتن صاحب کیف تلاش کرد.

پارک الغدیر که در ابتدای محور بیجار - زنجان واقع است، محلی زیبا و مناسب برای اسکان و استراحت مسافران به شمار می رود و روزانه مهمانان و مسافران زیادی در این محل برای چند ساعتی استراحت میکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگر شهرداری بیجار که متوجه میشود، صاحب کارت های بانکی مسافر بوده و محل را ترک کرده موضوع را به مسئول واحد خدمات شهری شهرداری بیجار اطلاع داده تا این امانت ارزشمند را به صاحبش باز گردانند.

عنوان: مهدی تقی نیا کارگر پاک دست شهرداری بیجار

مسئولان حوزه خدمات شهری شهرداری بیجار از طریق مدارک و شماره تلفن داخل کیف با صاحب آن تماس گرفته و از او که مسافر است ولی هنوز از بیجار خارج نشده می خواهند برای تحویل گرفتن کیف خود به شهرداری مراجعه کند.  

صاحب این کارت‌های بانکی اذعان داشت موجودی این کارت ها بیش از چهار میلیارد ریال است و او به همراه خانواده برای خرید کالا به شهر بانه می‌رفتند تا قبل از تماس مسئولان شهرداری از مفقود شدن کسف خود بی اطلاع بود.

این فرد پس از تحویل گرفتن کیف خود از کارگر پاک دست و امانتدار شهرداری بیجار قدردانی کرد.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارگر شرافت بانک بیجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۲۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل در بجنورد

رئیس هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: ۸۰ خاور زباله که مدت‌ها در یک منزل مسکونی واقع در مرکز خراسان شمالی با بوی بد ایجاد مزاحمت کرده بود، کشف و تخلیه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از روابط عمومی شهرداری، حسین یعقوبی روز دوشنبه در این خصوص اظهار کرد: روزهای گذشته خبری مبنی بر جمع آوری زباله در یک منزل مسکونی و بوی بد از منزلی واقع در کوچه اوقاف بجنورد اعلام شد که با پیگیری‌های مستمر معاونت خدمات شهری و دستور دادستان، محل مورد نظر پاکسازی شد.

وی افزود: پس از ساعت‌ها تلاش در نهایت ۸۰ خودرو خاور زباله از محل به ایستگاه میانی زباله بجنورد منتقل شد.

کد خبر 746793

دیگر خبرها

  • این مرد کیف پول ۷۲ میلیونی را به صاحبش برگرداند
  • این مرد کیف پول ۷۲ میلیون تومانی را به صاحبش برگرداند
  • بازگرداندن کیف پول ۷۲ میلیون تومانی به صاحبش
  • کارگر فرودگاه، کیف پول ۷۲ میلیونی را به صاحبش بازگرداند
  • کارگر پاکدست فرودگاه، کیف پول ۷۲ میلیون‌ تومانی را به صاحبش بازگرداند
  • کارگر پاکدست فرودگاه، کیف پول ۷۲ میلیون‌تومانی را به صاحبش بازگرداند
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود
  • کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل در بجنورد
  • تجهیزات شهرداری اردکان با رشد جمعیت این شهر تناسب ندارد