Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بهروز مرامی معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اظهار کرد: مراسم افتتاحیه نشست علمی نشست علمی نقاشی آبرنگ ایران پنج شنبه ۱۶ آبان در تالار حافظ از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه آغاز به کار می‌کند و سپس نمایشگاه آثار برگزیده این نشست ساعت ۱۲ در نگارخانه وصال گشایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در ادامه برنامه‌های نشست علمی نقاشی آبرنگی ایران، روز جمعه ۱۷ آبان ماه از ساعت ۱۷ تا ۱۸ در نگارخانه وصال کارگاه تخصصی نقاشی آبرنگ بوسیله استاد احمد مقدسی برگزار می‌شود، سپس اهدای جوایز برگزیده از سوی استادان گروه رنگ آب از ساعت ۱۹ تا ۲۰ برگزار خواهد شد.

مرامی اضافه کرد: روز شنبه ۱۸ آبان ماه در ادامه برنامه‌های این رویداد هنری کشوری، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در نگارخانه وصال مروری بر تاریخچه نقاشی آبرنگ ایران و چشم انداز آن در هنر معاصر با حضور محمود سمندریان برگزار می‌شود.

او گفت: در این مراسم جلسه پرسش و پاسخ با حضور اساتید نقاشی آبرنگ متشکل از بهمن نیکو، احمد مقدسی، محمد علی یزدچی، شهریار وثوق، علی گلباز، مرتضی تکلو، عدنان مصلایی و مرجان مدرسی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/چ

نشست نقاشی آبرنگ ایران در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست علمی وعده صادق؛ مواجهه تمدنی ایران و رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرنگار مهر، نشست علمی وعده صادق؛ مواجهه تمدنی ایران و رژیم صهیونیستی به همت دانشگاه باقر العلوم برگزار می‌شود.

زمان برگزاری سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۴ در محل دانشگاه باقرالعلوم (ع)، سالن نشست‌های علامه طباطبایی (ره) است.

علاقمندان می‌توانند از طریق اینجا در این نشست به صورت مجازی شرکت کنند.

کد خبر 6084042 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • حضور نخبگان در لایه‌های حکمرانی
  • بحث و گفتگو درباره کتاب «قرآن، هرمنوتیک و باطن در تشیع»
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین
  • پر رنگ شدن ارتباط مستمر اتاق بازرگانی با دانشگاهیان و اعضای هیات علمی
  • برگزاری نشست علمی وعده صادق؛ مواجهه تمدنی ایران و رژیم صهیونیستی
  • شیراز میزبان نشست کنسرسیوم اشتغال و مهارت آموزی دانشجویان کشور
  • شیراز میزبان نخستین کنفرانس ملی مهارت ایران
  • نجوم و بنای استون‌هنج 
  • دانشگاه آزاد اصفهان تیرماه میزبان کنگره بین المللی نهج البلاغه