Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@14:03:06 GMT

جزییات سقوط جوان ۲۳ ساله در سیتی سنتر

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۳۱۴۱

جزییات سقوط جوان ۲۳ ساله در سیتی سنتر

مدیر روابط عمومی مجموعه تجاری، فرهنگی، تفریحی و گردشگری اصفهان سیتی سنتر گفت: ورود خودسرانه و غیر قانونی جوان ۲۳ ساله به حریم ایمنی و کارگاهی برج‌های سیتی سنتر حادثه آفرید.

به گزارش ایمنا، محمد حسین عبداللهی، در این باره اظهار کرد: سقوط جوان ۲۳ ساله به داخل قسمت کارگاهی خودسری خود فرد بوده و این اتفاق هیچ ارتباطی به مسائل ایمنی مجموعه ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این حادثه خصومت شخصی بوده است، گفت: خوشبختانه تمامی ملاحظات ایمنی در قسمت‌های کارگاهی این پروژه به طور کامل لحاظ شده‌اند.

مدیر روابط عمومی مجموعه تجاری، فرهنگی، تفریحی و گردشگری اصفهان سیتی سنتر با بیان اینکه این اتفاق ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه روز پنجشنبه هفته گذشته رخ داده است، تصریح کرد: دو نفر از مشتریان مجموعه اصفهان سیتی سنتر بر حسب اتفاق یکی از بدهکاران خود را که از وی حکم جلب نیز داشته اند می بینند، از این رو فرصت را غنیمت شمرده و خودسرانه بدون حضور نیروهای انتظامی اقدام به جلب فرد مورد نظر می‌کنند، فرد بدهکار نیز از ترس به سمت ایستگاه تاکسی مجموعه اصفهان سیتی سنتر فرار کرده و از فنس‌های قسمت ایمنی کارگاه که به ارتفاع دو متر تعبیه شده‌اند، بالا رفته که این حرکت موجب سقوط وی به قسمت کارگاهی می‌شود.

عبداللهی افزود: با اطلاع انتظامات مجموعه و نیروی انتظامی، نیروهای آتش‌نشانی و اورژانس در صحنه حاضر شده و فرد حادثه دیده را به بیمارستان منتقل می‌کنند و دو فرد شاکی نیز به کلانتری اعزام شده‌اند.

کد خبر 395518

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سیتی سنتر حادثه سقوط شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان

عامر محبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز طی گزارشی از مرکز کنترل عملیات استان گیلان مبنی بر سقوط یک مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان لاهیجان، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دیزبن به محل حادثه اعزام شدند.

محبی با اشاره به اینکه این فرد به علت سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی شدید شده بود، گفت: پس از بررسی‌های اولیه با توجه به شرایط بد منطقه و صخره‌ای بودن محل یک تیم تخصصی نجات از پایگاه هلال احمر رودسر به محل حادثه اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: پس از ایجاد کارگاه تخصصی نجات بعد از ساعتی از شروع عملیات دسترسی به مصدوم میسر می‌شود پس از اقدامات لازم، مصدوم از مرگ رهایی یافته و به مکان امن منتقل می‌شود.

لازم به ذکر است یک تیم از ایستگاه آتش نشانی شهرستان لاهیجان و چند تن از مردم منطقه در این عملیات حضور داشتند.

کد خبر 6085614

دیگر خبرها

  • «پاندای کونگ‌فوکار ۴»؛ همچنان سرگرم‌کننده
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • شهد شکرستان به کام مخاطبان
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • مجموعه داستان دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن در کرمانشاه منتشر شد
  • روایت مفاخر ایران زمین در مجموعه مستند «تازه نفس»
  • جزییات درباره ساخت افعی تهران ۲
  • معرفی اسطوره‌های ورزشی حامی فلسطین در «در برابر تاریکی»
  • سریال‌های طنز همیشه حساسیت‌ برانگیز هستند/ ادامه «نون خ»؟ هنوز معلوم نیست