Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@06:33:57 GMT

خدمت بازاریاب ایرانی به دربار آل‌سعود! +تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۳۳۱۵

وابستگی تلویزیون ماهواره‌ای "ایران اینترنشنال" به رژیم سعودی و ساپورت مالی این شبکه لندنی از ریاض، واقعیتی است که علیرغم افشای اسناد متعدد در تأیید آن، همواره از سوی عوامل ایران اینترنشنال انکار می‌شود.

اخبار سیاسی- تازه‌ترین سند برای اثبات این مدعا، فعالیت کارشناس اقتصادی این شبکه برای تشویق صاحبان سرمایه به خرید سهام "آرامکو" کمپانی نفتی سعودی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صلواتی در استودیوی ایران اینترنشنال

«علیرضا صلواتی» که به‌عنوان پای ثابت برنامه‌های اقتصادی ایران اینترنشنال همواره به سیاه‌نمایی از اوضاع اقتصادی ایران مشغول است، مثل یک ویزیتور و بازاریاب، دوره افتاده و برای نجات سعودی‌ها از ورشکستگی مشتری جذب می‌کند.

بازاریابی صلواتی در توئیتر برای سعودی‌ها

این در حالی است که بعد از حمله ویرانگر انصارالله به تأسیسات آرامکو در عربستان، سهام این کمپانی افت بی‌سابقه‌ای داشته و خسارت سنگینی به آل سعود وارد شده است.

اکنون سعودی‌ها بعد از مدت‌ها برنامه‌ریزی برای عرضه اولیه سهام و به تعویق انداختن مکرر این فرآیند، درصدد رهایی از خطر ورشکستگی هستند و دلال‌هایشان را به‌خط کرده‌اند.

جنبه زشت‌تر فعالیت صلواتی، تحریک مخاطبان ایرانی در شرایط تحریم به خارج کردن سرمایه از کشور و ریختن آن به‌پای سعودی‌هاست.

البته این خیانت از چشم کاربران فضای مجازی دور نمانده و ابراز انزجار آنان را در پی داشته است.

 

مروری بر سوابق نامبرده نشان می‌دهد که به‌شدت مورد علاقه رسانه‌های تحت حمایت رژیم عربستان است و در روزنامه سعودی "الشرق الاوسط" و پایگاه "ایندیپندنت فارسی" (که آن‌هم با سرمایه سعودی‌ها راه‌اندازی شده است) تریبون دارد. هردو رسانه فوق در انگلیس مستقر هستند.

علیرضا صلواتی همزمان مورد لطف بخش فارسی رسانه دولتی انگلیس (بی بی سی) نیز قرار داشته و به تناوب مقابل دوربین این شبکه حاضر می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بی بی سی فضای مجازی ماهواره رژیم سعودی ایران اینترنشنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۳۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان از برگزاری جشنواره تولیدات رسانه‌ای با عنوان "روایت خدمت" و با محوریت سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، به نقل از دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان، فرشید فلاح، اظهار داشت: جشنواره تولیدات رسانه‌ای "روایت خدمت" با محوریت سفر رئیس‌ جمهوری به استان سمنان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در آستانه دور دوم سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان سمنان در دو بخش آزاد و ویژه و در قالب‌های موشن گرافیک، محتوای صوتی، اینفوگرافیک، عکس، یادداشت، گزارش، خبر، تیتر، مصاحبه، مقاله، پوستر و کلیپ برگزار خواهد شد.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان افزایش مشارکت‌های مردمی و رسانه ای در تبیین و تشریح مسائل مرتبط با سفر اول و دوم آیت‌الله رئیسی را از محورهای جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت بیان کرد و ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا پایان روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت 1403 در پیام‌رسان ایتا به آیدی m_rasne@ و یا شماره 09921459871 ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، گفت: هدایای نفیسی به 10 اثر برگزیده بخش آزاد و پنج اثر برگزیده بخش ویژه اهدا خواهد شد.

فلاح، افزود: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی این استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • تلویزیون عربستان: ایرانی‌ها در صورت حمله اسرائیل، منطقه را به آتش می‌کشند!
  • صهیونیست‌ها علنا از ترس خود در برابر ایران می‌گویند
  • حجامت بیمه شد
  • خدمات «فصد و حجامت» بیمه شد
  • خدمات فصد و حجامت بیمه شد
  • رونمایی از دو سند نویافته در خصوص تخریب بهشت بقیع
  • حتی خود اسرائیلی‌ها نیز خدمت شاه اردن را باور نمی‌کنند | جزئیاتی از همکاری بی‌سابقه اردن با اسرائیل علیه ایران
  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • اعترافات ایران اینترنشنال درباره دستاورد‌های گسترده حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • در باب غافلگیری نمایشی صدا و سیما از حمله به اسرائیل