Web Analytics Made Easy - Statcounter

والتری بوتاس در آمریکا چهارمین پیروزی فصل خود و مقام دومی جدول قهرمانب جهان را کسب کرد و لوییس همیلتون نیز با دوم شدن در این مسابقه قهرمان فصل 2019 فرمول یک لقب گرفت.

طرفداری - مسابقه فرمول یک آمریکا دقایقی پیش به پایان رسید که در پایان والتری بوتاس، پول‌سیتر مسابقه اصلی، موفق شد زودتر از بقیه رانندگان از خط پایان عبور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوییس همیلتون دوم شد و مکس ورشتپن در رده سوم قرار گرفت.

لوییس همیلتون با قرار گرفتن در رده دوم موفق شد ششمین قهرمانی فرمول یک و سومین قهرمانی پیاپی خود را در حالی که هنوز دو مسابقه به پایان فصل باقی مانده قطعی کند. او حالا تنها یک قهرمانی دیگر با مایکل شوماخر در فهرست بیشترین قهرمانی فرمول یک فاصله دارد. همیلتون پیش از این در سال‌های 2008، 2014، 2015، 2017 و 2018 طعم قهرمانی را چشیده بود.

اما فراری‌ها که در استارت مسابقه وضعیت خوبی نداشتند به روی پودیوم نرفتند. چارلز لکلرک چهارم شد و تک‌امتیاز سریع‌ترین دور را نیز کسب کرد. سباستین فتل نیز  که از همان دور اول با مشکل روبه‌رو شده بود در نهایت در دور نهم به‌علت نقص فنی در سیستم تعلیق ماشین خود از دور مسابقه کنار رفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۳۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان کشتی جهان المپیک را از دست داد

ویتو آروجائو قهرمان جهان در سال ۲۰۲۳ روز جمعه اعلام کرد که در مسابقات کشتی المپیک ۲۰۲۴ شرکت نخواهد کرد.

وی در وزن ۶۱ کیلوگرم مسابقات جهانی سال گذشته موفق به کسب مدال طلا شد اما بعد از آن چندین مسابقه را به دلایل مصدومیت از ناحیه دست از دست داد.

این آزادکار آمریکا به همین دلیل در مسابقه انتخابی تیم ملی کشورش حضور نخواهد داشت برهمین اساس نمی‌تواند در المپیک پاریس شرکت کند.

دیگر خبرها

  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • ضربه‌‌ای سخت به بولونیا و اسکاتلند؛ مصدومیت لوییس فرگوسن از ناحیه رباط صلیبی زانو
  • رحمان عموزاد با فرمول بازیابی بی‌رحمی، قهرمان المپیک پاریس می‌شود
  • جدایی قطعی آنتونی مارسیال از منچستریونایتد در پایان فصل جاری
  • سیمونه اینزاگی: از تتو زدن خوشم نمی آید؛ اگر قهرمانی مقابل میلان قطعی شود، لذت بخش خواهد بود
  • جلوپنجره مرسدس در گذر زمان (فیلم)
  • جدایی مهاجم نفرین شده گل‌گهر قطعی شد
  • آلونسو در آستانه شکستن رکورد 51 ساله فرمول یک
  • آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک
  • قهرمان کشتی جهان المپیک را از دست داد