Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@21:25:11 GMT

پیام اصلی ۱۳ آبان استکبارستیزی است

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۴۹۳۳

پیام اصلی ۱۳ آبان استکبارستیزی است

رضا زارع‌زاده‌مهریزی یکشنبه‌شب در نشست هم‌اندیشی دانش‌آموزان نخبه شهرستان افزود: دشمنی‌های آمریکا از بدو پیروزی انقلاب‌اسلامی تاکنون به صورت تحریم و  تهدید ادامه داشته و دارد.

وی ادامه داد: ملت فهیم ایران در ۴۰ سال گذشته توطئه‌های بیشماری را از  سوی دشمنان بخصوص آمریکا متحمل شدند، با تمام این وجود همچنان مقاوم و ایستادگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول اظهار داشت: باید نسل جوان را با برنامه‌های مختلف در جریان توطئه‌های استکبار جهانی و آمریکا قرار دهیم.

زارع‌زاده‌مهریزی تاکید کرد:  حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان در عرصه‌های علمی و فرهنگی بسیار ضروری است، زیرا تحصیل علم و دانش و انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی جزو نیازهای جامعه است.

فرماندار مهریز در ادامه به اهمیت تدوین تقویم اجرایی فعالیت‌های فرهنگی و علمی در این شهرستان تاکید کرد و تکریم نخبگان و بهره‌مندی از دیدگاه‌های آنها را جزو برنامه‌های محوری دولت برشمرد.

مهریز با ۵۵ هزار نفر جمعیت ۱۱ هزار دانش‌آموز دارد. 

امسال راهپیمایی ۱۳ آبان در ۶۰ منطقه شهری و روستایی استان یزد در مناطق مختلف شهرستان های اردکان، میبد، اشکذر، یزد، تفت، ابرکوه، مهریز، خاتم ، بهاباد و بافق برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز 13آبان راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۴۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

مشاور امور زنان و خانواده وزارت علوم گفت: بیش از ۸۰۰۰ نفر عضو هیات علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه‌سازی در این حوزه در حال راه اندازی است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور دکتر فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین دکتر فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 
  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری