Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: انتخاب اعضای هیأت منصفه مطبوعات بدون توجه به نگاه ها و گرایش‌های سیاسی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز در جلسه انتخاب اعضای هیأت منصفه مطبوعات استان زنجان که با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی، نماینده امام جمعه زنجان و رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در دادگستری برگزار شد اظهار کرد: برابر قانون مطبوعات، رسیدگی به جرایم مطبوعاتی با حضور اعضای هیأت منصفه بر گزار می شود که با دستور آیت الله رییسی  رییس قوه قضاییه منبعد رسیدگی به جرایم سیاسی نیز  با حضور این اعضا برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کل دادگستری استان زنجان افزود: رسیدگی به جرایم مطبوعاتی بایستی  حتما با حضور اعضای هیأت منصفه برگزار گردد  و ماده 36 قانون مطبوعات ترکیب اعضا را مشخص کرده که به مدت 2 سال  انتخاب می شوند.

 

این مقام عالی قضایی استان زنجان با اشاره به اینکه خوشبختانه در استان  زنجان در دوره گذشته حتی یک جلسه  هم  دادگاه هیأت منصفه مطبوعات در استان تشکیل نشده ابراز کرد: این امر به منزله فعالیت قانونی  و  وجود فضای سالم در مطبوعات استان است و جای تقدیر و تشکر دارد.

 

صادقی نیارکی با بیان اینکه تعداد اعضای هیأت منصفه مطبوعات استان 14 نفر از اقشار و صنوف مختلف می باشند، ادامه داد: انتخاب اعضا بدون توجه به گرایش های سیاسی شان  انجام می شود، چرا که کار، یک کار قضایی و تخصصی است و حساسیت خاص خودش را دارد.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی کانون های مساجد مسجد تراز اسلامی اردبیل لانه جاسوسی اربعین حسینی هیات منصفه مطبوعات رئیس کل دادگستری استان زنجان دادگستری استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران - ۵ اردیبهشت

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی
  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • مسئولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • عکس/ اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران - ۵ اردیبهشت
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟