Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@20:22:05 GMT

خوراکی که ملکه انگلیس لب به آن نمی‌زند!

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۵۱۳۷

خوراکی که ملکه انگلیس لب به آن نمی‌زند!

ملکه ۹۳ ساله بریتانیا، الیزابت دوم، در مورد رژیم غذایی خاصی که سال‌ها است دنبال می‌کند صحبت کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ هواداران ملکه از مدت‌ها قبل متوجه شده اند که علی رغم سن و سال بالای وی، مادربزرگ شاهزاده‌ها ویلیام و هری از نظر جسمی از وضعیت خوبی برخوردار است. کارشناسان مطمئن هستند که صحبت از ورزش نیست و با بررسی جزئیات رژیم غذایی او را متوجه شدند که ملکه از خوردن یک محصول غذایی خودداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گای سینگ واتسون، تامین کننده مواد غذایی در کاخ باکینگهام که اخیرا افتخار شام خوردن با الیزابت دوم را داشته، در این زمینه گفت: " "همه چیز خیلی خوب پیش رفت. من نمی‌دانم که چطور صحبت به اینجا رسید، اما ناگهان ما شروع به صحبت در مورد دیابت و رژیم‌های غذایی سالم کردیم. ملکه گفت که مدت طولانی است سیب زمینی نمی‌خورد که سابقا خیلی به آن علاقه داشت. به گفته وی، بدون این مواد غذایی برایش بسیار راحت‌تر است که تناسب اندامش را حفظ کند. "

وی گفت: " ملکه توجه چندانی به آشپزخانه نمی‌کند و سفارش‌های خاصی برای غذا نمی‌دهد. به طور کلی، او یک نگرش ساده نسبت به غذا دارد. در ضمن، جالب است بدانید که حتی وسایل مورد استفاده آشپز‌ها در آشپزخانه مربوط به سال ۱۸۰۰ است. در این ظروف برای ملکه ویکتوریا غذا پخته می‌شده است. "

ملکه به مسائل مربوط به کارکنان کاخ باکینگهام توجه نشان می‌دهد. به همین دلیل، او دستور داد تا بار خانگی را به دلیل مستی خدمه ببندند.

دایره افراد نزدیک به الیزابت دوم ادعا می‌کنند که او اجازه نداد مگان مارکل و پرنس هری با او زندگی کنند. بدین ترتیب ملکه می‌خواست به زوج جوان فرصت زندگی در یک خانه جداگانه را بدهد.

منبع: اسپوتنیک

بیشتر بخوانید: هشدارهای جالب بدن هنگام کمبود ویتامین‌ها! بدن هنگام کمبود ویتامین ها، چه هشدارهایی به شما می دهد؟

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رژیم غذایی سیب زمینی ملکه انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۵۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز

 سردار محمدی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان آذربایجان شرقی پس از اطلاع از دپو و نگهداری مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در یکی از انبار‌های حاشیه شهر تبریز بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی در بازرسی از انبار شناسایی شده انواع کالای قاچاق شامل ۳۹۰ کارتن شکلات، ۱۳۲ بسته نوشابه انرژی زا و ۷۴ قلم لوازم بهداشتی و شوینده را کشف کردند.

سردار محمدی با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کشفیات به دست آمده را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: هر گونه فعالیت در خصوص کالای قاچاق زمینه رکود اقتصادی و افزایش تورم را فراهم می‌کند که پلیس با مشارکت مردمی با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • کشف تصادفی یک توانایی حیرت‌انگیز در زنبورها؛ زندگی زیر آب!
  • خطر نابودی گیاهان دارویی و خوراکی با برداشت بی رویه
  • زنبور عسل ملکه تا یک هفته زیر آب زنده می‌ماند
  • ملکه‌ای که ۷ روز پس از غرق شدن، زنده شد
  • یافته‌های جدید و شگفت‌انگیز درباره ملکه زنبورها
  • دانشمندان : زنبور عسل ملکه به طرز شگفت‌ انگیزی تا یک هفته زیر آب زنده می‌ماند
  • مسمومیت ۵ نفر به علت خوردن قارچ سمی در کرمانشاه
  • غذا‌های مناسب برای پرکاری تیروئید
  • کـارنامه خوراکی‌ها؛ رشد ۲۰۰ درصدی قیمت خوراکی‌ها در دو سال