Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@07:36:16 GMT

کشف جنازه خونین آرایشگر رونالدو روی تخت

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۵۵۳۰

کشف جنازه خونین آرایشگر رونالدو روی تخت

ریکاردو مارکس فریرا، آرایشگری که به خاطر اصلاح موهای ستاره های فوتبال نظیر کریستیانو رونالدو به شهرت رسیده بود، به قتل رسید.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ رسانه های پرتغال گزارش دادند که جسد فریرا در هتلی در زوریخ پیدا شده است. یکی از کارکنان هتل جسد او را در روز جمعه در زمان ورود به اتاق برای نظافت، پیدا کرد و خیلی سریع به ماموران امنیتی اطلاع داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جسد ریکاردو در حالی کشف شد که او روی تختخوابی مملو از خون افتاده بود و به شکل وحشیانه ای مورد حمله چاقو قرار گرفته بود. نظافتچی هتل می گوید که جسد این آرایشگر را در اتاقی مملو از خون پیدا کرده که بوی شدید الکل در آن استشمام می شده است. در حال حاضر مقصران این جنایت پیدا نشده اند اما پلیس در تلاش است تا عوامل جرم را پیدا کند.

 

بیشتر بخوانید: جَسَدی که از خَط پایان گذشت! / ببینید کار عجیب یک مرد با جنازه زنش !

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو جسد جنازه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۵۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شهرداری خاش در کاهش خسارات ناشی از بارندگی در شهر

 مهدی شهنواز ی بیان کرد: باهدف بهبود تردد در عبور و مرور شهروندان ساکن در مناطق حاشیه‌ای شهر خاش و نیز کاهش خسارات ناشی از سیلاب و آب‌گرفتگی معابر کار زیرسازی و جدول‌گذاری معابر و نیز احداث بندهای خاکی و پاک‌سازی مسیر کانال‌های هدایت آب‌های سطحی از روزهای گذشته در سطح شهر به طور جد در حال اجرا است.

شهردار خاش تصریح کرد: به دنبال هشدارهای هواشناسی و ستاد مدیریت بحران استان اکیپ ستاد مدیریت بحران تشکیل و هم اینک ماشین‌آلات و نیروهای این ارگان در حالت آماده‌باش به سر می‌برند.

وی عنوان کرد: بسیاری از اکیپ‌های شهرداری خاش در حال بازگشایی معابر و پاک‌سازی مسیرهای سیلاب هستند.

شهنوازی گفت: متأسفانه شماری از نیروهای شرکت راه‌آهن زیرمجموعه قرارگاه خاتم سپاه گرفتار سیلاب ناگهانی در رودخانه مرنتاک حوزه ایرندگان خاش شدند که جنازه سه نفر یافت و جنازه فرد همراه آن‌ها تاکنون پیدا نشده است.

وی در پایان گفت: از شهروندان انتظار می‌رود از نزدیکی در حاشیه رودخانه‌های مهران و پنج‌انگشت به‌ویژه رودخانه مهران اجتناب کنند؛ زیرا این رودخانه از مسیرهای بالادستی حوزه آبریز تفتان و ارتفاعات بالاتر از پلیس‌راه سرچشمه می‌گیرد و اگر در شهر خاش بارش نباشد و در آن نقاط بارندگی صورت گیرد یقیناً این رودخانه طغیان کرده و خطراتی را برای شهروندان به دنبال خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ریزش بورس آمریکا در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران
  • گزارش‌ها از افزایش بهای نفت در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران
  • نگاه مبهوت ریکاردو به قیچی رحمان! (عکس)
  • رسوایی مقامات اسرائیلی در فریب شهرک‌نشینان
  • تلاش شهرداری خاش در کاهش خسارات ناشی از بارندگی در شهر
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • جسد جوان ۳۲ ساله‌ مفقود شده یاسوجی پیدا شد
  • کشف جسد جوان مفقودشده در یاسوج
  • تراکتور در انتظار دهمین پاس طلایی ریکی
  • رانش‌زمین در اندونزی قربانی گرفت