Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوعزرائیل یکی از مبارزان پیشین عراقی درجنگ با گروه تروریستی داعش،ویدئویی از حمله به خود هنگام مشارکت در یکی از تظاهرات های عراق منتشر کرد. ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ابوعزرائیل در این ویدئو، درباره جزئیات حادثه ی حمله به خود هنگام مشارکت در تظاهرات سخن گفت و اینکه فقط یک بطری آب ، تلفن و کیفش را به همراه داشته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت هدفش ازمشارکت درتظاهرات،میانجیگری و دعوت از جوانان عراقی برای انجام تظاهرات مسالمت آمیز بوده است.

ابوعزرائیل افزود: یکی ازافراد نفوذی فریاد کشید و ادعا کرد که وی تظاهرکنندگان عراقی را کشته و همین مسئله سبب شد تا افراد اطراف به وی حمله کنند.

وی گفت :برخی افراد از جوانان خواستند تا وی را به قتل برسانند، مسالمت آمیز بودن این تظاهرات کجاست؟

ابوعزرائیل 25 اکتبر در یوتیوب ویدئویی از مشارکت خود در تظاهرات منتشر کرد و گفت : این موضع و سخن ما با برادران تظاهرکننده است با علم به اینکه برخی درصدد منحرف کردن مسیر تظاهرات بودند.

بغداد پایتخت عراق و استانهای دیگر از روز جمعه 25 اکتبر شاهد تظاهراتهایی بودند که برخی افراد نفوذی وقانون شکن آن را به خشونت کشاندند.

منبع : العالم

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "عراق"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عراق اخبار عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۵۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت عناصر اطلاعاتی اسرائیل از جنگ ایران و کشورهای عربی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 شماری از عناصر اطلاعاتی اسرائیل در یک نشست به بررسی تاثیر همپیمانی اسرائیل و کشورهای حاشیه خلیج فارس پرداختند. یکی از این عناصر اطلاعاتی در این نشست تاکید کرد اعراب به لحاظ ضعف ذاتی که دارند، توان جنگیدن با ایران را ندارند و برای جنگ نمی‌توان روی آنها حساب باز کرد. حرف‌های جالب این عناصر اطلاعاتی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • روایت عناصر اطلاعاتی اسرائیل از جنگ ایران و کشورهای عربی
  • آمریکا در حمله تروریستی مسکو، خودش را گوشه رینگ گرفتار کرد!
  • حسام‌الدین سراج چگونه به موسیقی علاقه‌مند شد؟ از زبان خودش بشنوید(فیلم)
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو موضع نظامی رژیم صهیونیستی
  • دومین حمله عراقی‌ها به پایگاه‌های صهیونیستی درکمتر از۲۴ساعت
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو پایگاه ارتش صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • حمله به خانم بازیگر به جرم خواندن یک دعا | چرا «یا مقلب‌ القلوب؟» را خواندی؟
  • مسکو: چرا داعش فقط به دشمنان آمریکا حمله می‌کند؟
  • نمایش اقتدار مقاومت عراق پس از «طوفان الاقصی»