Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلمبرداری «شنای پروانه» نخستین فیلم سینمایی محمد کارت به تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی و سرمایه‌گذاری محمدصادق رنجکشان که از چندی پیش در سکوت خبری آغاز شده بود، همچنان در حال انجام است.

فیلمبرداری این فیلم در مناطق جنوب شهر تهران آغاز شده است. سید مازیار هاشمی به عنوان مجری طرح در این پروژه سینمایی حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شنای پروانه» جهت شرکت در جشنواره فیلم فجر سال جاری آماده نمایش می‌شود.

 در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون جواد عزتی، طناز طباطبایی، امیر آقایی، پانته‌آ بهرام، علی شادمان، نیره فراهانی، مهدی حسینی‌نیا، ایمان صفا، مه‌لقا باقری، نادر شهسواری و با معرفی آبان عسکری به ایفای نقش می‌پردازند و اسامی بازیگران دیگر این پروژه سینمایی نیز به زودی اعلام خواهد شد.

فیلمنامه این فیلم که مضمونی اجتماعی دارد، توسط محمد کارت، حسین دوماری و پدرام پورامیری نوشته شده و در خلاصه داستان آن آمده است: «در جنوب شهر، شنای پروانه طوفان به پا می‌کند.»

از عوامل اصلی این فیلم می‌توان به مدیر فیلمبرداری: سامان لطفیان، مدیرصدابرداری: مهدی صالح کرمانی، طراح گریم: عظیم فراین، طراح لباس: غزاله معتمد، طراح صحنه: سعید حسنلو، مدیر تولید: سعید هاشمی، مدیر تدارکات: سجاد نوری، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: ایمان توکلی، منشی صحنه: سیمین آزادی، عکاس: فتاح ذی‌نوری، مستند پشت‌صحنه: محمدجواد گلزاری، استوری بورد: پوریا هادی زاده، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ اشاره کرد.

از جمله آثار محمد کارت می توان به فیلم‌های مستند سینمایی و کوتاه داستانی چون «خون‌مردگی»، «بختک»، «معلق» «آوانتاژ»، «بچه‌خور» اشاره کرد.

کد خبر 4762913 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد کارت فیلمبرداری تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی کنسرت موسیقی سریال ایرانی فیلم کوتاه موسیقی کلاسیک تئاتر شهر بازیگر سینما کارگردان تئاتر جشنواره تئاتر فتح خرمشهر سازمان سینمایی سینمای مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۶۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیر دو عدد شیر پروانه‌ای ٩٠٠ م. م توسط اکیپ‌های شبکه توزیع آبفا اهواز

فرزاد بهمن پور مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: دو عدد شیر پروانه‌ای موجود در تصفیه خانه شماره ٢ آب اهواز از مدار خارج شده بود، و در مسیر اسقاطی قرار گرفته بودند، که با ابتکار عمل همکاران اصلاح، بازسازی و آماده بهره برداری می‌باشند.

او می‌گوید: هزینه‌های نگهداری و بهره برداری از تاسیسات‌های آبرسانی بسیار بالا می‌باشد .

به گفته او با تعمیر این دو عدد شیر پروانه‌ای از هزینه کرد بیش از ۵ میلیارد ریال جلوگیری شد.

بهمن پور گفت: این گونه اقدامات ضمن کاهش هزینه ها، به تداوم و تسهیل آبرسانی به مردم عزیز نیز منجر می‌شود. 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • «زیبا صدایم کن» صدرعاملی مجوز ساخت گرفت
  • صدور پروانه ساخت برای ۵ فیلم‌ سینمایی
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت با ۵ فیلم‌نامه/ صدرعاملی مجوز گرفت
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۵ فیلم‌نامه
  • مستند پرتره عبدالحمید قدیریان از رادیو فرهنگ
  • آغاز کهربا در ۶ بانک/ خرید با موبایل و بدون کارت اجرایی شد
  • تعمیر دو عدد شیر پروانه‌ای ٩٠٠ م. م توسط اکیپ‌های شبکه توزیع آبفا اهواز
  • شهرک سینمایی نور