Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران با برگزاری پنج مسابقه جذاب و حساس پیگیری شد تا مسابقات لیگ برتر در دومین ایستگاه خود شاهد دیدارهای تماشایی باشد.
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در این هفته تیم شهروند اراک برابر میزبان خود تیم فولاد سیرجان ایرانیان حاضر نشد تا بازنده فنی مسابقه اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش این مسابقات در ادامه می‌آید:

پیکان 2 – شهرداری ورامین 3
دو برنده هفته اول مسابقات، در خانه والیبال تهران برگزار کننده یکی از جذاب‌ترین نبردهای هفته بودند؛ دو تیمی که فصل گذشته نیز در جمع مدعیان حضور داشتند، این بار در هفته دوم و در تهران به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت شهرداری ورامین نشان داد که مانند سال گذشته، تیمی مدعی در لیگ برتر است.
ورامینی‌ها در ست‌های فرد و پیکان در ست‌های زوج به برتری رسیدند تا رقابت جذاب این دو تیم، به ست پنجم کشیده شود و در نهایت این شهرداری ورامین بود که با پیروزی در ست پنجم، دومین برد فصل را در تهران جشن گرفت.

شهرداری ارومیه 2 – سایپا 3
سایپایی‌ها دومین برد متوالی خود را بعد از یک جدال نفس‌گیر و سخت در ارومیه کسب کردند. شهرداری ارومیه که با انگیزه و برای جبران شکست هفته اول در این دیدار حاضر شده بود، موفق شد ست اول را با یک پیروزی قاطع جشن بگیرد اما در ست دوم، سایپا نتیجه را عیناً تکرار کرد تا به این ترتیب، جدال این دو تیم نیز نزدیک و جذاب باشد.
نبرد زیبای مربیان دو تیم میان ناصر شهنازی و مصطفی کارخانه، به ست پنجم کشیده شد و در نهایت و در پایان این ست، سایپا با نتیجه نزدیک 15 بر 13 به برد دست پیدا کرد تا دومین برد فصل خود و دومین باخت فصل شهرداری ارومیه را رقم بزند.

شهداب یزد صفر – شهرداری گنبد 3
گنبدی‌ها در هفته اول نشان دادند که امسال تیمی مدعی در لیگ برتر هستند و این هفته نیز با یک برد خارج از خانه که مقتدرانه‌ترین برد هفته بود، به روند خوب خود ادامه دادند.
نماینده گنبد، هرچند در تمامی ست‌ها کار سختی داشت اما در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید تا به این ترتیب، دومین برد فصل خود را به دست بیاورد.

فولاد سپاهان 3 – کاله مازندران 2
بعد از یک پیروزی نزدیک در خانه، کاله این بار خارج از خانه برابر تیم فولاد سپاهان با یک نتیجه نزدیک شکست خورد تا به این ترتیب، سپاهانی‌‌های تازه وارد به لیگ برتر با هدایت رحمان محمدی‌راد مربی قهرمان فصل گذشته، عملکرد بسیار خوبی داشته باشند و در دومین میزبانی خود، دومین برد را نیز کسب کنند.
در شرایطی که دو تیم تا پایان ست چهارم با تساوی دو بر دو به استقبال ست پنجم رفتند، در این ست تیم سپاهان با نتیجه 15 بر 11 به برتری رسید.

خاتم اردکان 3 – راه‌یاب ملل مریوان 2
اولین مسابقه برای خاتم در فصل جدید لیگ برتر، تبدیل به اولین برد شد. خاتم در خانه کار سختی برابر راه‌ یاب ملل مریوان داشت و تا پایان ست سوم با نتیجه دو بر یک از حریف عقب بود اما رقابت نزدیک دو تیم به ست پنجم کشیده شد تا در این ست، اردکانی‌ها با حمایت هواداران خود با نتیجه 15 بر 10 به برتری برسند و پیروز مسابقه باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال شهرداری ورامین پیکان سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۶۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب

به گزارش "ورزش سه"، عبدالرضا علیزاده لیبروی سابق تیم ملی که در این فصل در اولین سال سرمربیگری خود در شهرداری ارومیه غوغا کرد و توانست این تیم بحران زده را تا رتبه سوم لیگ برساند، حالا به دنبال ادامه موفقیت های خود این بار در تیم ملی است.

علیزاده به همراه پیمان اکبری هم اکنون در غیاب موریسیو موتا پائز کار نظارت بر ملی پوشان را بر عهده دارند تا این مربی برزیلی به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شود.

علیزاده چهل ساله در اول راه مربیگری است و لیگ ملتهای والیبال فرصت خوبی برای تجربه اندوزی برای او خواهد بود تا به دانش مربی گری خود بیفزاید و در فصل آینده لیگ از آن استفاده کند.

شواهد نشان می دهد شهرداری ارومیه فصل آینده با سرمربیگری عبدالرضا علیزاده یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر خواهد بود و هواداران ارومیه به شکستن طلسم عدم قهرمانی با علیزاده بسیار خوش بین هستند. البته با توجه به درخشش علیزاده در ارومیه گفته می‌شود که او چند مشتری جدی هم پیدا کرده است اما به نظر می‌رسد این مرد محبوب ارومیه‌ای‌ها ترجیح می‌دهد به کارش در شهرداری ادامه دهد.

دیگر خبرها

  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است
  • شکست خانگی ملوان با کامبک سپاهان و دبل شهریار
  • سرانجام تابوی بزرگ مورایس شکسته شد
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • هفته ۲۴ لیگ برتر/ پیروزی خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • آرتتا: باخت مقابل بایرن مونیخ ناامیدکننده بود؛ برای دومین فصل متوالی، برای قهرمانی می‌جنگیم