Web Analytics Made Easy - Statcounter

اورجعلی علیزاده، با بیان این‌که در حال حاضر حدود چهار اکیپ در محور تبریز- آذرشهر- عجیب شیر- بناب عملیات آسفالت ریزی را انجام می‌دهند، گفت: بیشترین فعالیت‌ها در راستای بازسازی و مرمت جاده‌های استان طی سال ۹۸ در این حوزه انجام شده است.

وی افزود: با توجه به خرابی‌های این حوزه، نقاط بحرانی جاده رفع شده و تا زمانی که شرایط جوی مساعد باشد عملیات آسفالت ریزی و مرمت جاده ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حدود سه کیلومتر محدوده بحرانی در جاده‌ی تبریز-آذرشهر- عجب شیر وجود دارد که عملیات بازسازی و رفع این نقاط نیز طی ۱۰ الی ۱۵ روز به اتمام می‌رسد.

علیزاده با اشاره به فعالیت و استقرار ۱۷ اکیپ برای انجام عملیات آسفالت ریزی و مرمت در ۱۷ محور استان، اظهار کرد: تاکنون ۲۵۶ کیلومتر از محورهای استان که دارای وضعیت روسازی نامناسب بودند، آسفالت ریزی شده‌اند که مجموع اعتبار هزینه شده برای این عملیات ۱۱۲ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی افزود: به منظور فراهم کردن راه‌های مطلوب و بی خطر برای مسافران و رانندگان و رفع مشکلات رفت و آمد، تاکنون ۲۵۱ هزار تن آسفالت ریزی در جاده‌های استان انجام شده است.

وی یادآور شد: طی هفت ماه سال جاری در بحث تصادفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۱۰ درصد کاهش مواجه بودیم.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی در اربعین سال ۹۸، گفت: امسال حدود ۱۰۹ هزار نفر از آذربایجان شرقی در عتبات عالیه ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۵ هزار نفر از طریق ناوگان عمومی مسافری به مرز مهران اعزام و بعد از اتمام زیارت نیز از مرز مهران به استان جابه جا شدند.

علیزاده با اشاره به ابلاغ «طرح ابرار» در راستای بهسازی وضعیت آسفالت راه‌های روستایی، افزود: طرحی تحت عنوان طرح ابرار جهت بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی از شهریورماه سال جاری توسط رئیس جمهور ابلاغ شده که براساس این طرح بهسازی ۲۵۰۰ کیلومتر راه روستایی در سطح کشور تعیین شده است که از این میزان ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی مربوط به آذربایجان شرقی است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بحث حمل نهاده‌های دامی و کالاهای اساسی در استان، گفت: امسال حدود ۲۱۶ هزارتن کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی از طریق ناوگان کالا از بندر امام به نقاط مختلف استان حمل شده است.

46

کد خبر 1317341

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جاده تصادفات رانندگی آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا خودرو سینمای ایران مجلس دهم دونالد ترامپ باشگاه پرسپولیس خودروسازان 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۶۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو در سال گذشته

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی مسیر خودرویی رزمندگان گفت: در سال گذشته بیش از ۶۶ هزار مترمربع پیاده‌رو در سطح شهر اهواز احداث شد.

مهدی مرادحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: نوسازی و بهسازی معابر اهواز از جمله مواردی است که همواره مورد مطالبه شهروندان بود و در سال گذشته در کنار آسفالت معابر برای ایجاد معبری مناسب جهت تردد شهروندان احداث پیاده‌رو در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده عملیات احداث پیاده‌رو محلات اهواز از جمله، خیابان مدنی امانیه، بلوار ارتش کیانشهر، پارک ۴۲ هکتاری، کوی فرهنگیان، اطراف بازارچه کاج، بلوار معلم، پارک محله‌ای بهاران، خیابان انقلاب جنب پزشک قانونی با هدف خدمات‌رسانی هر چه بیشتر و بهتر به شهروندان با رویکرد ایمن‌سازی، مناسب‌سازی و زیباسازی معابر پیاده‌رو در جهت تسهیل در تردد و رفاه حال شهروندان انجام شد که در مجموع ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو احداث شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز ادامه داد: عملیات خاک‌ریزی، جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت لایه اول مسیر خودروی ۴۰ متری رزمندگان اجرا شد و تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مرادحسینی اضافه کرد: در حال حاضر خاک نباتی آیلند وسط و پیاده‌رو سازی در حال انجام است که پس از اتمام این عملیات و آسفالت لایه دوم جهت استفاده شهروندان به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 739702

دیگر خبرها

  • تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند از ۱۳ فروردین
  • هدف‌گذاری اجرای ۲ میلیون مترمربع آسفالت در معابر سنندج
  • احداث ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو در سال گذشته
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر مرکزی تبریز
  • انجام بیش از ۸۶۰ هزار متر مربع آسفالت در سطح شهر یزد
  • بذرپاش: رفع خطر از ۵۲۵ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کشور
  • تمام راه های شریانی اصلی و فرعی آذربایجان شرقی باز است
  • رفع خطر از ۵۲۵ نقطه حادثه خیز در جاده های کشور
  • حادثه رانندگی با ۸ مصدوم در جاده مراغه به هشترود
  • ۸ نقطه پرخطر در جاده‌های خراسان شمالی اصلاح شد