Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدیده لاماسیا می خواهد دقایق بیشتری را در کنار تیم اصلی بارسلونا باشد. 

طرفداری - ریکی پویگ، پدیده لاماسیا، که زمزمه های در خصوص جدایی اش از بارسلونا در ژانویه به گوش می رسد، این احتمال را رد نکرد. 

به گزارش Marca، پدیده 20 ساله بلوگرانا در گفت و گویی عنوان کرد که اگر فرصت بیشتری برای بازی در تیم بزرگسالان پیدا نکند، مجبور خواهد بود که در رابطه با آینده اش تصمیم گیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: 

من در تئوری، بارسلونا را در ژانویه ترک نخواهم کرد، اما در عمل، خواهیم دید. این درست است که دوست دارم دقایق بیشتری را در کنار تیم بزرگسالان داشته باشم. بازیکنان زیادی در خط میانی تیم وجود دارند و به دست آوردن دقایق کافی برای من، کار سختی است و اگر این امر محقق نشود، در مورد آینده ام تصمیم گیری خواهم کرد. 

پویگ جوان در این فصل و در ترکیب بارسلونای بی، 10 گل به ثمر رسانده است. او در ادامه گفت: 

در این فصل، زیاد با تیم بزرگسالان تمرین نکرده ام. سال گذشته تقریبا جزئی از تیم اصلی بودم. من با تیم اصلی تمرین می کردم و در تیم دوم بازی می کردم. با این حال شما باید در فوتبال با چنین مسائلی کنار بیایید و با پاهایتان در زمین فوتبال صحبت کنید. باید دقایق و تجربیات بیشتری در تیم اصلی کسب کنم و البته خوش شانس هستم که در تیم دوم تقریبا در تمام بازی ها حضوری ثابت دارم. من سال گذشته عضوی از تیم اصلی بودم و در این فصل نقش زیادی در این تیم ندارم و این برایم سخت است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم فوتبال بارسلونا در بازی مقابل پاری سن ژرمن از دقیقه ۳۰، ۱۰ نفره شد تا بازی ۴ بر ۲ برده را با شکست ۶ بر ۴ در مجموع عوض کند.

در بازی برگشت به میزبانی بارسلونا در حالی که این تیم بازی رفت را ۳ بر ۲ در فرانسه برده بود و در این بازی هم ۱ بر صفر پیش بود روی خطای ندافع اروگوئه‌ای تیم بارسلونا او از زمین اخراج شد و بارسلونا بازی ۱ بر صفر را با شکست ۴ بر ۱ عوض کرد و از رسیدن به نیمه نهایی باز ماند.

ایتورالده کونزالس داور سرشناس لالیگا در مورد این بازی گفت: داور این بازی در صحنه خطا اشتباه بزرگی مرتکب شد و این صحنه خطا هم نبود چرا که بازیکن پاری سن ژرمن خود را پرتاب کرد و داور به اشتباه خطا گرفت و بازیکن بارسلونا را اخراج کرد.

در مورد این صحنه داور به کمک داور ویدیویی هم مراجعه نکرده است و نظر خودرا در زمین اعمال کرده است.این دیدار با حاشیه‌های زیادی همراه بود و داور این مسابقه ایستوان کواچ از رومانی بود که بارسلونایی‌ها معتقدند عامل شکست آنها در دیدار شب گذشته او بوده است.

داور این دیدار در پی اعتراض سرمربی تیم فوتبال بارسلونا و یکی دیگر از اعضای کادر فنی این تیم را اخراج کرد و قضاوت وی در این بازی جنجالی بود.

دیگر خبرها

  • حذف بازی تکراری از مراحل دوم به بعد جام حذفی انگلیس در فصل آینده
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • زنان کمتر می‌خوابند و استرس بیشتری دارند
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ به زودی میزبان هنیه خواهم بود
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ با هنیه دیدار خواهم کرد
  • انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی
  • امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم
  • تراکتور در انتظار دهمین پاس طلایی ریکی
  • آینده مبهم جنجالی‌ترین خرید فصل رئال
  • آلکاراس: مجبور شدم از مسترز بارسلونا کناره‌گیری کنم