Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا معتقد است افزایش تعداد تیم‌ها در رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا موجب پیشرفت و توسعه فوتبال آسیا خواهد شد. ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، داتو ویندسور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره افزایش تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: گسترش رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در پی موفقیت افزایش تعداد تیم‌ها در جام ملت‌های آسیا روی می‌دهد، چرا که این تجربه برای ما بسیار خوب و موفق بوده است و همان‌طور که جام ملت‌ها برای نخستین بار با حضور 24 تیم برگزار شد، لیگ قهرمانان هم شرایط جدیدی را تجربه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل AFC اضافه کرد: با توجه به تجربه موفق افزایش تیم‌ها در جام ملت‌ها، لیگ قهرمانان آسیا نیز در دوره آتی پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت و با حضور 40 باشگاه برگزار می‌شود که موجب برگزاری یکی از غنی‌ترین تورنمنت‌های بین‌‌المللی باشگاهی در جهان خواهد شد. افزایش تعداد تیم‌ها موجب بالا رفتن سهم کشورها در این تورنمنت و در نهایت پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر فوتبال آسیا می‌شود.

لیگ قهرمانان آسیا 40 تیمی می‌شود

 

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۷۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا

به گزارش "ورزش سه"، به دلیل در پیش بودن بازی حساس برابر بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان (سه شنبه 22.30)، لالیگا بازی روز شنبه رئال مادرید و سوسیداد را به جمعه شب تغییر داد. به این ترتیب رئال که با یازده امتیاز اختلاف نسبت به بارسا صدرنشین است، فردا شب در زمین سوسیداد به میدان خواهد رفت.

کارلو آنچلوتی در مورد بازی فردا گفت: «با تمام اشتیاق جهان به مصاف سوسیداد می رویم و هدف بسیار واضح است. ما 7 امتیاز با قهرمانی در لالیگا فاصله داریم و هدف این است که هر چه زودتر این کار را انجام دهیم. ما هر کاری برای پیروزی در این بازی خواهیم کرد.»

تغییر در تصمیم ژاوی و ماندنی شدن او روی نیمکت بارسا: «من فکر می کنم که ژاوی کار بزرگی در بارسلونا انجام داده و باشگاه را به خوبی می شناسد. از نظر من تصمیم درستی بود و باید به تغییر عقیده افراد احترام گذاشت. استعفای او رسمی نبود و کتبی نشده بود. خود من هم بارها نظرات و عقایدم را تغییر داده ام. این قانونی و مجاز است.»

مصدومان رئال مادرید: «بلینگام دیشب مشکل معده داشت و رودریگو نیز به آنفولانزا مبتلا شده است. امروز آنها در خانه ماندند اما فکر می کنم با ما به سن سباستین بیایند. فکر نمی کنم مندی را داشته باشیم زیرا ترجیح می دهم او در مادرید بماند و انفرادی کار کند. او باید به بازی لیگ قهرمانان برابر بایرن فکر کند.»

جنجال های بعد از ال کلاسیکو و اعتراض بارسلونا: «ما آنقدر حس خوبی داریم که هیچ جنجال و تنشی روی ما تأثیر نمی گذارد. هیچ چیز. در این مورد من چیزی برای اضافه کردن ندارم. هر کسی در مورد اتفاقات بازی نظر خودش را دارد.»

وضعیت تیم برای بازی فردا: «تا زمانی که از نظر ریاضی قهرمان نشده باشیم، ما باید به جنگیدن ادامه دهیم. روند تیم خوب است، اما باید به آماده سازی برای مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهیم. الان مهمتر از بایرن پیروزی در بازی فرداست و سپس به لیگ قهرمانان فکر خواهیم کرد.»

شرایط روحی گولر: »او از هر نظر خوب است. مدتی است آماده به نظر می رسد ولی بازی های دشواری داشته ایم و به او فرصت بازی نرسیده است. آردا شایسته این بود دقایقی به میدان برود و در آینده این دقایق نصیب او خواهند شد.»

شرایط ادر میلیتائو: «او پیشرفت کرده ولی هنوز 100 درصد نشده است. شاید فردا بازی کند شاید هم نه.»

سیستم چرخشی: «من باید به ترکیب اصلی بازی فردا فکر کنم زیرا برخی از بازیکنان 100 درصد ریکاوری نکرده اند. باید به برخی چیزها و همچنین به دروازه فکر کنم. کورتوا خوب است و می تواند بازی بعدی مقابل کادیز به میدان برود.»

توپ طلا برای وینیسیوس یا بلینگام؟ «هر دوی آنها.»

تمجید از وینیسیوس: «یکی از بهترین ویژگی هایی که او دارد، تداومش است. او هنوز در نزدیکی محوطه جریمه و در حرکات بدون توپ جای پیشرفت دارد. وینی در مسیر پیشرفت است و برای این مهم فروتنی لازم را دارد.»

دیگر خبرها

  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • اشتراک ظرفیت‌های فناوری ایران و پاکستان موجب پیشرفت دو کشور می‌شود
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال