Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، فیلمبرداری «شنای پروانه» نخستین فیلم سینمایی محمد کارت به تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی و سرمایه گذاری محمدصادق رنجکشان که از چندی پیش در سکوت خبری آغاز شده بود، همچنان در حال انجام است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون جواد عزتی، طناز طباطبایی، امیر آقایی، پانته‌آ بهرام، علی شادمان، نیره فراهانی، مهدی حسینی‌نیا، ایمان صفا، مه‌لقا باقری، نادر شهسواری و با معرفی آبان عسکری به ایفای نقش می‌پردازند و اسامی بازیگران دیگر این پروژه سینمایی نیز به زودی اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمنامه این فیلم که مضمونی اجتماعی دارد، توسط محمد کارت، حسین دوماری و پدرام پورامیری نوشته شده و در خلاصه داستان آن آمده است: در جنوب شهر، شنای پروانه طوفان به پا می‌کند.

انتهای پیام/ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازیگران فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۸۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان بیش از ۳۶ هزار مسافر نوروزی در آموزش و پرورش لرستان 

ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از اسکان بیش از ۳۶ هزار مسافر نوروزی در آموزش و پرورش استان خبر داد.

رضا عزتی امروز نهم فروردین ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۱۶۵ مدرسه در قالب یک هزار ۶۱۵ اتاق و ۷ خانه معلم برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: روز هشتم فروردین۱۴۰۳ هم ۷۶۲ خانوار دیگر به تعداد ۴ هزار ۲۵۳ نفر در اماکن و اقامتگاه‌های آموزش و پرورش لرستان پذیرش شده‌اند.

وی به آمادگی کامل برای پذیرش مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود: تاکنون ۷ هزار ۵۰۱خانوار به تعداد ۳۶ هزار ۵۲۲ نفر توسط پایگاه‌های ستاد اسکان آموزش و پرورش پذیرش و اسکان داده شده‌اند.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه امکان پذیرش روزانه بیش از ۸ هزار نفر در اماکن آموزش و پرورش وجود دارد تصریح کرد: از ابتدای طرح اسکان مسافران نوروزی ۷۳ هزار ۴۴ نفر روز (اقامت شخص ۲ روز و بیشتر) از اقامتگاه‌های آموزش و پرورش بهره برده‌اند.

عزتی اضافه کرد: ۱۲ فروردین آخرین روز پذیرش مراکز اسکان موقت فرهنگیان خواهد بود همچنین به منظور تسهیل در سفرهای نوروزی فرهنگیان سامانه جامع اسکان فرهنگیان به آدرس eskan.medu.ir جهت خدمات رزرو - پذیرش غیرحضوری فعال است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسامی اعضای تیم ملی مچ اندازی مردان ایران برای مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ اعلام شد
  • عکس| جواد عزتی در پشت‌صحنه «زخم کاری ۳»
  • اعلام ترکیب تیم ملی مچ اندازی برای رقابت در کیش
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • راکد ماندن ۱۰ ساله ساخت استخر شنای سرپوشیده آموزش و پرورش بردسکن
  • اسکان بیش از ۳۶ هزار مسافر نوروزی در آموزش و پرورش لرستان 
  • غلامی ۲۲ بازیکن را به دومین اردوی آماده‌سازی نوجوانان دعوت کرد
  • (عکس) تصویری تازه از جواد عزتی در پشت‌صحنه زخم کاری ۳
  • آمار فروش اکران نوروزی؛ یکه‌تازی تمساح خونی
  • اعلام ۲۲ بازیکن منتخب عادل برای تیم ملی