Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اختیاراتی که یک مدیر دارد بسیار بیشتر از سرپرست بوده و نمی توان با یک سرپرست و مدیر موقت صندوق بازنشستگی را اداره کرد و این مساله نگرانی هایی را برای بازنشستگان در کشور به وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بعد از انتصاب شریعتمداری به عنوان وزیر کار، وی استفاده از ظرفیت جوانان را در دستور کار خود قرار داد و بارها در توییت های خود به استفاده از ظرفیت و پتانسل جوانان در کشور تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا «میعاد صالحی» مدیر 36 ساله در ابتدای سال 98 به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از سوی شریعتمداری منصوب شد.

انتصاب میعاد صالحی به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری بدون هیچ گونه سابقه‌ای در زمینه اقتصادی، توسط محمد شریعتمداری وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی حاشیه‌های فراوانی را ایجاد کرد و در نهایت با پیگیری های صورت گرفته میلاد صالحی بعد از 5 ماه خدمت از سمت خود عزل شد و در مرداد ماه سال جاری در پی عزل میعاد صالحی، نعمت الله ایزدی، رئیس هیأت مدیره صندوق بازنشستگی، موقت از سوی محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان سرپرست جدید صندوق بازنشستگی کشوری معرفی شد.

با فرا رسیدن آبان ماه، مهلت سه ماهه تعیین مدیر به جای سرپرست برای صندوق بازنشستگی کشوری به اتمام رسیده ولی هنوز مدیر جدیدی برای این صندوق معرفی نشده است.

احمد بیگدلی عضو کمیسیون اجتماعی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص وضعیت نامعلوم صندوق بازنشستگی و سرمایه بازنشستگان در این صندوق اظهار داشت: پیگیری های متعددی از سوی مجلس صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود: هر بار که آقای شریعتمداری را دیده‌ایم این موضوع بارها به وی گوشزد شده است که صندوق بازنشستگی نیازمند تعیین تکلیف است.

عضو کمیسیون اجتماعی همچنین تصریح کرد: طبیعی است اختیاراتی که یک مدیر دارد بسیار بیشتر از سرپرست بوده و نمی توان با یک سرپرست و مدیر موقت صندوق بازنشستگی را اداره کرد و این مساله نگرانی هایی را برای بازنشستگان در کشور به وجود آورده است.

بیگدلی با تأکید بر ضرورت تعیین تکلیف هرچه سریعتر وضعیت مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری بیان کرد: آقای شریعتمداری وعده داده بودند که در کمتر از سه ماه مدیری برای صندوق بازنشستگی انتخاب کنند؛ طبیعی است که بر اساس قانون بعد از سه ماه نمی توان این صندوق را با سرپرست اداره کرد.

وی ضمن بیان اینکه مجلس پیگیر وضعیت اداره صندوق بازنشستگی خواهد بود گفت: یکی از اولویت های مجلس این است که به موضوع مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری رسیدگی شود و در وهله اول از طریق معاونان آقای شریعتمداری به او اطلاع داده می شود و در ادامه از شریعتمداری می خواهیم این موضوع را پیگیری کند.

عضو کمیسیون اجتماعی با اشاره به لزوم تعیین مدیر جدید بر اساس قانون گفت: بازنشستگان کشور در چند ماه گذشته مشکلاتی داشته اند و صندوق بازنشستگی نیازمند مدیری توانمند و با سابقه است که بتواند به مسائل و مشکلات این قشر رسیدگی کند که در غیر این صورت حتما نارضایتی هایی از سوی این قشر ایجاد می شود.

 

انتهای پیام/ط

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۸۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد

آفتاب‌‌نیوز :

یک مدیر برنامه معروف با طرح شکواییه‌ای در کمیته تعیین وضعیت، خواهان دریافت ۱۷ میلیارد ریال بابت حق کارگزاری محمد حسین زواره و ۲۵ میلیارد ریال حق ترانسفر آرش رضاوند شد، اما بخش حقوقی باشگاه استقلال که زیر نظر محمدرضا بختیاری، معاونت حقوقی و بین‌الملل اداره می‌شود، با ارائه دفاعیه و لایحه‌ای مستند، استقلال را از پرداخت خسارت به این ایجنت تبرئه کرد.

ادعای ۴۲ میلیارد ریالی این مدیر برنامه به دوران یکی از مدیرعاملان پیشین استقلال برمی‌گشت و این ایجنت ادعا کرده بود باشگاه استقلال باید حق کارگزاری او را بپردازد، اما کمیته تعیین وضعیت حکم به تبرئه باشگاه استقلال داد.

بر اساس قوانین جدید نقل و انتقالات در فوتبال ایران، ایجنت‌ها باید حق کارگزاری خود را از بازیکنان دریافت کنند نه باشگاه.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز- اصفهان
  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه اتاق، تعیین تکلیف می شود
  • تعیین تکلیف تعطیلات پایان هفته
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق، تعیین‌تکلیف می‌شود
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق تعیین‌تکلیف می‌شود