Web Analytics Made Easy - Statcounter

16 نفر در ارتباط با جدال مسلحانه منجر به قتل در تایباد شناسایی و دستگیر شدند.

 سردار "محمد کاظم تقوی"فرمانده انتظامی خراسان رضوی درتشریح این پرونده گفت: در نیمه مهرماه امسال، گزارش درگیری چند فرد شرور با افرادی در حوالی پایانه مرزی "دوغارون"شهرستان تایباد به فوریت های پلیسی 110 اعلام  و با توجه به اهمیت موضوع دستورات لازم برای پیگیری سریع این پرونده صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

این مقام ارشد انتظامی افزود: فرماندهی انتظامی تایباد بلافاصله با طرح عملیاتی ضربتی وارد عمل شده و بررسی های اولیه حاکی از آن بود در این درگیری که به خاطر اختلافات قبلی بین افراد رخ داده  2 جوان 25 و 27 ساله بر اثر اصابت گلوله  اسلحه  ساچمه ای جان خود را از دست داده و 4 نفر نیز مجروح شده اند.

وی گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی تایباد با اقدامات اطلاعاتی گسترده و پیگیری سرنخ های موجود 12 متهم شرور پرونده را در مرحله اول این عملیات دستگیر و از آنها مقادیری سلاح، شمشیر و مهمات کشف کردند.

سردار تقوی خاطر نشان کرد: تحقیقات پرونده با دستگیری این متهمان وارد مرحله جدیدی شد و پلیس امنیت عمومی تایباد ردزنی های اطلاعاتی خود را برای  دستگیری عامل اصلی این درگیری و 3 همدست فراری اش را آغاز کرد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: بررسی های علمی و اطلاعاتی پلیس منجر به ردزنی متهمان در تهران شد و پلیس تایباد  با اخذ نیابت قضائی به استان تهران اعزام و پس از کنترل و مراقبت های پوششی، این متهمان را در اقدامی غافلگیرانه داخل اتاقک نگهبانی یک پروژه در حال ساخت ساختمانی دستگیر کرد.

وی با  تشکر از پیگیری سریع پرونده توسط فرماندهی انتظامی شهرستان تایباد به معرفی متهمان به مراجع قضائی اشاره و تصریح کرد: امنیت خط قرمز فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی است و افرادی که بخواهند نظم و آرامش شهروندان را خدشه دار کنند با برخورد قاطعانه و قانونی پلیس  روبرو خواهند شد.*/ پلیس

بیشتر بخوانید /دوئل مرگبار بین قاچاقچیان سوخت درتایباد

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۸۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند

سرهنگ علیرضا دلیری  اظهار کرد: همزمان با اعلام وقوع یک فقره تیراندازی و مجروحیت شهروند زاهدانی، بلافاصله تیم عملیاتی ماموران انتظامی با جدیت پیگیر موضوع شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد ۲ شرور با انگیزه اختلافات قبلی در سطح یکی از خیابان های شهر به سمت شهروند زاهدانی شلیک و وی از ناحیه پای چپ مصدوم و متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی تیم پلیس در این راستا خاطرنشان کرد: کمتر از ۲ ساعت ۲ شرور مسلح شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز از متهمان کشف و ضبط شد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • چاقوکشی مرگبار در درگیری خانوادگی جنوب تهران
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی‌آبادکتول
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول