Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران صبح امروز خبری در فضای مجازی با این عنوان که "طرح تشکیل استان مازندران غربی اعلام وصول شد" در فضای مجازی دست به دست شد و رئیس مجمع نمایندگان با تایئ این موضوع، گفت: مجمع نمایندگان مازندران این طرح را قبول ندارد.

در حالیکه مردم مازندران همانند سایر مردم در سراسر کشور، برای اعلام انزجار از استکبار جهانی به خیابان ها آمدند و فریاد هیهات من الذله را سر می‌دهند، موضوعی در فضای مجازی با این عنوان که " طرح تشکیل استان مازندران غربی اعلام وصول شد" دست به دست می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که به نظر می‌رسد از سوی تعدادی از نمایندگان این استان، آن را کلید زده‌اند و هنوز از دلایل انجام این کار خبری در دست نیست.

تعدادی از منابع آگاه در غرب مازندران این طرح را به انتخابات اسفند ماه امسال مربوط می‌دانند.

ولی‌الله نانواکناری رئیس مجمع نمایندگان مازندران، در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به این موضوع، اظهار کرد: اعلام وصول این طرح موضوع مهمی نیست و جای نگرانی ندارد.

وی تصریح کرد: تعدادی از نمایندگان غرب مازندران این طرح را امضا کردند و در حال پیگیری آن هستند اما موضوع مهمی نیست و مجمع نمایندگان آن را قبول ندارد.

خبرهای تکمیلی متعاقبا منتشر می شود.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۹۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال هوای تهران خوب است

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.

به گزارش مهر، همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۰ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • حال هوای تهران خوب است
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا
  • برگزاری اجلاس ACD فضای ملتهب رسانه‌ای علیه اصفهان را خنثی می‌کند
  • برگزاری مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی شوراها در بوشهر
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد
  • افزوده شدن ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی