Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احمد حسینی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نخجوان با مصطفوی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، در این دیدار بر زمینه سازی برای  گسترش روابط سیاسی ، تجاری ، فرهنگی ، افتصادی ، علمی و ورزشی بین آذربایجان غربی و نخجوان تاکید و و بر دوام و تعمیق این روابط برنامه ریزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منافع مشترک سیاسی و اقتصادی آدربایجان غربی ، اشتراکات تاریخی، دینی، مذهبی، فرهنگی و دوستی مردم آذربایجان غربی علی الخصوص ارومیه و جمهوری آذربایجان و نخجوان از اهم مباحث مطرح در این دیدار بود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در این دیدار هم با اشاره به اینکه در گذشته دیپلماسی ورزشی بین دو نخجوان و آذربایجان غربی بیشتر بود بر زمینه سازی و فراهم نمودن زمینه های این روابط تاکید نمود.

 مصطفوی همچنین بر گسترش گردشگری سلامت تاکید کرد و گفت : آمادگی های لازم برای گسترش گردشگری سلامت با توجه به وجود پزشکان حاذق در استان، فراهم نمودن زیرساختهای لازم در خصوص سلامت فراهم است.

سرکنسول کشورمان در نخجوان هم در این دیدار با بیان اینکه مردم نخجوان خاطرات خوبی از مردم آذربایجان و ارومیه دارند ، اطهار داشت : این سرمایه اجتماعی خوبی برای آذربایجان غربی به شمار می رود.

 تقویت پایانه حمل و نقل، تمایل برای استفاده از تکنولوژی و فناوری کشاورزی استان، مشکلات مربوط به صیادان غیر مجاز، برنامه ریزی برای دانشجویانی که برای ادامه تحصیل به نخجوان مراجعه میکنند از مواردی بود که سیداحمد حسینی در این دیدار بر آن تاکید نمود.

بیشتر بخوانید: سرکنسول ایران در نخجوان با استاندار آذربایجان غربی دیدار کرد برگزاری مانور پدافند غیرعامل توسط شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نخجوان سرکنسول آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان

بیست‌وهشتمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان و شورای اداری استان به شرق شهرستان اصفهان از ساعات ابتدایی صبح امروز پنجشنبه کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، حضور در گلزار شهدای براآن جنوبی و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بازدید از محور ورودی اشکاوند و محور دشتی، حضور در کبوترآباد، کاروانسرای شهر زیار و محل احداث کلانتری، کوره‌های گچ، مزرعه گورت، رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان، مسکن مهر و اقدام ملی قهجاورستان، دیدار با منتخبان و مؤثران فرهنگی و اجتماعی شرق شهرستان اصفهان، دیدار مردمی و برگزاری شورای اداری استان و شهرستان (ویژه شرق شهرستان اصفهان) از جمله برنامه‌های استاندار اصفهان در این سفر شهرستانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان نیز در این بازدیدها استاندار اصفهان را همراهی خواهد کرد، همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز در نشست با منتخبان و موثران فرهنگی و اجتماعی شرق شهرستان اصفهان حضور خواهد داشت.

کد خبر 747762

دیگر خبرها

  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • تاکید بر توسعه روابط تجاری وبازرگانی اصفهان وازبکستان
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران