Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم اردبیل عنوان قهرمانی مسابقات ووشو دانشجویان پیام نور کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش برنا،مسابقات ووشو قهرمان کشوری دانشگاههای پیام نور با حضور 52 ووشوکار از 11 استان به مدت یک روز در در سالن شهدای سرعین برگزار شد

در این رقابتها و در بخش ساندا، تیم اردبیل قهرمان شد و تیم های آذربایجان غربی و مازندران به ترتیب دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در بخش تالو نیز تیم های آذربایجان غربی، اردبیل و مازندران مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در پایان مسابقات باحضور حسن پور فرماندار، رحیمی نسب دادستان، راحلی فرمانده سپاه ناحیه ،مینایی و اسدی رئیس و عضو شورای شهر، هدایت شهردار و احدی جوان رئیس اداره ورزش و جوانان احکام و نشان های نفرات برتر اهدا شد. * نفرات برترساندا 52 کیلوگرم: هادی رجال)اردبیل) 56 کیلوگرم: میلاد فتح الهی)اردبیل) 60 کیلوگرم: محمدرضا صحرایی)اردبیل) 65 کیلوگرم: محمدرضا عبدالهی)اردبیل) 70 کیلوگرم: رضا احدزاده(فارس) 75 کیلوگرم: سید مجید صادقیان(مازندران) 80 کیلوگرم: صادق اصبری)اردبیل) 85 کیلوگرم: حسن محمدی(ارومیه)

 

بیشتر بخوانید: پارس آباد قهرمان رقابت‌های موی تای استان را کسب کرد استقبال و تجلیل از افتخار آفرینان ورزش هندیجان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی اداره ورزش و جوانان شورای شهر عنوان قهرمانی فرماندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، به همت هیئت دو ومیدانی استان همدان به منظور حمایت از قهرمانان ملی، ارزیابی وضعیت آمادگی مدعیان قبل از المپیک و احتمال حضور در مسابقات بین المللی، مسابقه رکورد گیری با حضور همه مدعیان پیاده روی کشور در پیست استادیوم شهدای قدس همدان برگزار شد.

حضور حمید زورآوند نماینده کشورمان در المپیک پکن، رکوردار بزرگسالان و قهرمان چندین ساله کشور، آرمین شاه ملکی رکوردار جوانان و سابقه حضور در مسابقات جهانی نوجوانان، اسدی منش رکوردار نوجوانان کشور و قهرمان مسابقات آسیایی تاشکند و جوانان جویای نامی، چون الست و پیله ور از جذابیت‌های این رقابت بود.

در پایان حمید زورآوند با رکورد ۴۵ دقیقه و چهل و یک ثانیه قهرمان، آرمین شاه ملکی ۴۸ دقیقه و شش ثانیه دوم و عارف پیله وری با رکورد ۴۹ دقیقه و ۵۳ ثانیه در جایگاه سوم ایستادند.

رکورد‌های به دست آمده توسط این قهرمانان با توجه به سرمای هوا و ماه مبارک رمضان قابل توجه است.

دیگر خبرها

  • رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • اعزام ووشو کاران به بازی‌های بریکس
  • تیم‌های ملی ووشو ایران به بازی‌های بریکس اعزام خواهند شد
  • حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • قهرمان المپیک آسیب دید و اردوی تیم ملی را ترک کرد
  • گود «زینل خان» اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش شد
  • سطح ووشو ایران در مجامع بین‌المللی مطلوب است
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان
  • اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد