Web Analytics Made Easy - Statcounter

راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان ماه هم‌زمان با سراسر کشور در استان سمنان برگزار شد. ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، راهپیمایی استکبارستیز 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با شور و شکوه خاصی در سراسر استان سمنان برگزار شد.

استاندار گلستان: راهپیمایی 13 آبان نماد انقلاب اسلامی در مبارزه با ظلم و استعمار استشکوه راهپیمایی 13 آبان در شهرستان‌های خوزستان + تصاویرگرگان| پیام 13 آبان‌ روز مبارزه با استکبار تبعیت از ولایت فقیه است

مردم همیشه در صحنه استان سمنان با مشت‌های گره‌کرده خود آمده‌اند تا فریاد بزنند تا جان در بدن دارند از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام حراست می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

13 آبان ماه روز دانش‌آموز است و در راهپیمایی امروز خیابان‌های سراسر این استان در مسیرهای مشخص‌شده شاهد حضور نوجوانان، جوانان، زنان، مردان، دختران و پسرانی بود که فریاد «مرگ بر آمریکا» را سر دادند.

عکس از علی لشگرو

انتهای پیام/ ت

R41366/P/S6,64/CT6

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۰۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت بیش از ده هزار داوطلب کنکور در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ آزمون‌های گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در نوبت صبح امروز برگزار شد و داوطلبان گروه هنر و زبان خارجه در نوبت عصر به رقابت می پردازند.
در استان سمنان ده هزار و شش داوطلب در کنکور امسال در ۵ گروه آزمایشی شرکت کرده اند.
این آزمون در حوزه‌های امتحانی دانشگاه‌های سمنان، صنعتی شاهرود، دامغان و گرمسار برگزار می شود و نتایج آن در نیمه مرداد ماه اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت بیش از ده هزار داوطلب کنکور در استان سمنان
  • روایت محافل عبری از سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱
  • فیلم/ ۲۰۰ روز مقاومت در شمال فلسطین اشغالی به روایت حزب‌الله
  • روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور
  • مبارزه با آفت غلات در سمنان از ۶ هزار هکتار فراتر رفت
  • کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند