Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سراسر کشور در روز مبارزه با استکبارستیزی و به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان؛ دانش آموزان، دانشجویان، طلاب، روحانیون، مسئولان دستگاه های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی، اقشار مختلف مردم،  مرد و زن با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل جنایتکار» و... نفرت و انزجار خود را از دشمنان دیرینه جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این راهپیمایی از ساعت ۱۰ صبح در میدان شهدای بروجرد با حضور خیل عظیم و گسترده مردم همیشه در صحنه و انقلابی و دانش آموزان و فرهنگیان بروجرد شروع شد و با سر دادن شعارهای انقلابی به سمت میدان تختی بروجرد ادامه پیدا کرد و با سخنرانی و قرائت قطعنامه پایان یافت.

حسین خسروی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین سخنران این مراسم با اشاره به اقدامات جوانان در یوم الله ۱۳ آبان، اظهار داشت: آن جوانان به عنوان نسل اول انقلاب افتخارها آفریدند و امروز جوانان وظیفه دارند به عنوان نسل جدید انقلاب با تاسی از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای گام دوم انقلاب از تمام ظرفیت های موجود نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند.

وی تصریح کرد: امروز ۷ درصد منابع زیرزمینی دنیا و یک درصد جمعیت جهان در ایران وجود دارد که باید ملت ایران قدردان این نعمت بزرگ باشند و از آن به نحو احسن استفاده کنند.

کد خبر 4763346

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب بروجرد یوم الله 13 آبان راهپیمایی یوم الله 13 آبان بوشهر ایلام گرگان راهپيمايي 13 آبان بارش باران پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه مشهد قزوین شهرکرد بیرجند شهادت امام رضا ع تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۰۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار زیاد نخاله با رهبر انقلاب

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه، عصر امروز - پنج شنبه- با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

این خبر تکمیل می شود.

دیگر خبرها

  • امروز هر چه داریم به برکت خون‌های پاک شهداست
  • دیدار زیاد النخاله با رهبر انقلاب
  • دیدار زیاد نخاله با رهبر انقلاب
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • فریاد شیران: سرمربی تیم ملی شجاعت استفاده از جوانان را ندارد
  • برنامه های ۱۲ فروردین در ورامین تشریح شد
  • مقاومت جانانه مردم غزه مسئله فلسطین را به مسئله جهان بشریت تبدیل کرد/ به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان