Web Analytics Made Easy - Statcounter

استراماچونی و استقلال در نیم فصل در پی جذب مهاجم جدید خواهند بود.

طرفداری- سرمربی تیم استقلال می گوید بازی با صنعت نفت سخت ترین بازی این فصل آبی ها است.

به گزارش فارس،‌ آندره آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت اظهار داشت:

از باشگاه استقلال درخواست کردم که مهاجم داشته باشیم وقتی درمورد مهاجم صحبت می‌کنیم منظورم مهاجم هدف است که در محوطه جریمه بازی و تمام کننده باشد، کسی که بتواند به تیم کمک کند تا ژانویه هم این اتفاق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرمربی تیم استقلال افزود:

این حالت اورژانسی است زیرا ما شجاعیان را هم به خاطر مصدومیت از دست داده‌ایم و سخت تلاش می‌کنیم البته این کار فعلا متوقف شده چون باشگاه مشکلات بزرگتری دارد. 

وی درمورد اینکه آیا به ترکیب دلخواهش رسیده است یا نه گفت:

در ابتدای فصل در مورد ترکیب اصلی صحبت کردن راحت نیست چون در هر بازی یک اتفاق ممکن است رخ بدهد و گاهی مجبوریم بازیکنان را به خاطر مصدومیت یا محرومیت تغییر دهیم اما در بازی فردا ممکن است که به همان ترکیب بازی قبل به میدان برویم.

وی در مورد شناختنش از صنعت نفت گفت:

در مصاحبه‌های قبل هم گفتم که این تیم با وجود آ‌نکه بازیکنانش گران قیمت نیستند اما نتایج بسیار خوبی گرفته آنها یک ذهنیت روشن و واضح دارند. برای ما بازی با آنها سخت خواهد بود چون مدل بازی آنها به شکلی است که می‌تواند برای استقلال مشکل‌ساز باشد. خیلی شفاف درمورد این بازی صحبت کردم من باید بگویم بازی فردا تست بلوغ برای ما است. به خاطر این خوشحالیم ولی هیچ دلیلی ندارد اگر در بازی فردا نتیجه یگیریم خوشحالی کنیم. از زمانی که من در ایران هستم این بازی سخت‌ترین بازی ما است و بازیکنان باید این موضوع را درک کنند که ما تیم فوق‌العاده‌ای نیستیم اما یک تیم خوب هستیم. 

وی در مورد اینکه از علی دشتی رضایت دارد یا نه عنوان کرد:

از روزی که من اینجا هستم سعی کردم نظم و انضباط و فلسفه خود را اجرا کنم من نمی‌دانم در گذشته چه اتفاقی افتاده و نمی‌خواهم در مورد آنها قضاوت کنم. من قوانین و مدل حرفه‌ای گری خودم را دارم و از چارچوب قوانین خودم عمل می‌کنم. دشتی شاید در گذشته اشتباه کرده باشد اما الان متوجه اشتباهش هم شده است. او بازیکن و انسان خوبی است به همه نشان داده است که با ذهنیت درست می‌تواند به تیم کمک کند چون هر کسی که می خواهد برای استقلال بازی کند باید ذهنیتش هم در سطح استقلال باشد. 

سرمربی تیم استقلال افزود:

من به طور کلی حرف می‌زنم و فقط منظورم دشتی نیست بحثم این است که پایه و فندانسیون کار خوب را پایه‌ریزی کنیم. علی دشتی و مهدی قائدی عملکردشان را به همه نشان داده‌اند به من گفته بودند که دشتی و قائدی فقط می‌توانند در کنار شماره هفت بازی کنند اما اکنون همه متوجه شدند که این دو بازیکن فقط در پست وینگر خوب نیستند بلکه می‌توانند به عنوان مهاجم دوم هم خوب باشند. آنها کاراکتر و مدل خاص خودشان را دارند و نشان دادند که می‌توانند  به تیم کنند. 

وی در مورد کیفیت لیگ برتر و اینکه کدام تیم‌ها مدعی قهرمانی هستند گفت:

من شنیده بودم که لیگ ایران آسان نیست الان که اینجا هستم واقعا فهمیدم که لیگ ایران لیگ بسیار سختی است چون هر تیم ممکن است بازنده شود و همه بازی‌ها سخت است. حتی بازی با تیم‌های ته جدولی هم آسان نیست متاسفانه می‌دانید که ما پنج امتیاز را در ابتدای فصل خیلی راحت از دست دادیم.اول فصل مقابل ماشین‌سازی، فولاد و ذوب آهن امتیاز از دست دادیم که شایسته از دست دادن این امتیازها نبودیم. امیدوارم این به ما درس داده باشد که بازیکنان باید تا آخرین لحظه تمرکز خود را حفظ کنند. 

وی افزود:

در مورد شانس‌های قهرمانی هم ترجیح می‌دهم نیم فصل تمام شود و بعد صحبت کنم وقتی با همه تیم‌ها بازی کرده باشیم.  ما اکنون با سپاهان و پدیده بازی نکرده‌‌ایم اما بعد از نیم‌ فصل که با همه تیم‌ها بازی کنیم می‌توانم قضاوت بهتری داشته باشم اما اکنون می‌توانم بگویم پرسپولیس و تراکتور بهترین تیم‌ هایی بودند که با آنها بازی کردیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۰۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال

   

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان بازی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان از هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال در حالی در ورزشگاه سیرجان برگزار شد که تیم گل گهر در بازی قبل خود نتیجه را یک بر صفر به هوادار واگذار کرده بود، اما استقلال خوزستان دیگر تیم هم استانی خودش صنعت نفت آبادان را ۲ بر یک شکست داده بود.
تیم گل گهر سیرجان که در رتبه ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد، برای تثبیت جایگاه و کسب سه امتیاز از بازی خانگی در این دیدار حاضر شد و استقلال خوزستان نیز سعی داشت با کسب حداقل امتیاز خودش را از کف جدول و منطقه قرمز جدا کند.
تماشاگران در نیمه نخست شاهد بازی متعادلی از ۲ تیم بودند و خطر آنچنانی دروازه ها را تهدید نکرد و نتیجه کار در پایان این نیمه مساوی بدون گل بود، اما نیمه دوم از همان ابتدا رنگ و بوی متفاوتی داشت و در دقیقه ۵۶ سعید سحرخیزان با پاس اریک بایناما و یک ضربه دقیق و فنی گل گهر سیرجان را یک برصفر پیش انداخت.
در ادامه بازی استقلال خوزستان برای جبران گل تلاش زیادی داشت و گل گهر چشم به ضد حملات دوخته بود و عاقبت در حالی که دقیقه ۹۰ بازی سپری می شد، در یک رفت و برگشت پوریا لطیفی از گل گهر سیرجان با یک پاس خوب، توپ را به قائم اسلامی خواه رساند و این بازیکن با شوت نرم توپ را به گوشه سمت راست دروازه استقلال چسباند.
در حالی که هواداران گل گهر مشغول پایکوبی بودند، ضربه سر نه چندان خطرناک آسو رستم بازیکن عراقی استقلال خوزستان با اشتباه محمدرضا اخباری دروازه بان گل گهر در دقیقه ۹۱ به گل تبدیل شد و اختلاف به حداقل رسید.
استقلال خوزستان که نمی خواست از سیرجان دست خالی برگردد، حملات خود را در دقایق پایانی ادامه داد و در دقیقه ۹۳ شوت سرکش محمود مطلق‌زاده تور دروازه گل گهر را لرزاند و بازی در عین ناباوری سیرجانی ها مساوی شد.
دقایق باقی مانده وقت اضافه بسیار سریع و پر دلهره برای ۲ تیم سپری شد، اما سوت داور در دقیقه ۹۸ وقت های اضافه امتیازات را بین تیم های گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان تقسیم کرد.
اعتراض مداوم کادر فنی و نیمکت استقلال خوزستان به داوری و دریافت ۳ کارت زرد از طرف داور بازی از حاشیه های این دیدار محسوب می شد.
گل گهر با این تساوی و با ۳۴ امتیاز در رده ۶ جدول رده بندی باقی ماند و استقلال خوزستان نیز با کسب یک امتیاز، ۲۰ امتیازی شد و در رده چهاردهم جدول به صعود امیدوار شد.

 

دیگر خبرها

  • شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| شمس آذر به سختی باخت/ استقلال صدر جدول را از پرسپولیس پس گرفت
  • اشجاری: پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد
  • عجیب و آشفته‌ مثل لیگ برتر ایران
  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد/امیدوارم نساجی ماندگار شود
  • اصلانیان: تیم‌های پایین جدول پیش باخته برابر پرسپولیس هستند
  • آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است
  • جدول لیگ برتر؛ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران