Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@12:40:46 GMT

آبگرفتگی ۷۰ واحد مسکونی نوکنده در سیلاب

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۸۰۶۱۱

آبگرفتگی ۷۰ واحد مسکونی نوکنده در سیلاب

ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان بندرگز گفت: در سیلاب دیروز ۷۰ واحد مسکونی در شهر نوکنده این شهرستان دچار آبگرفتگی شدند.

به گزارش ایسنا، بارش بیش از ۱۶۴ میلیون متر مکعب باران در عرض چند ساعت و به دنبال آن جاری شدن سیلاب در روز گذشته باعث بروز مشکلاتی خصوصا در مناطق غربی استان گلستان شد.

بیشترین خسارت های ناشی از این سیلاب در شهر نوکنده شهرستان بندرگز بوده که تخریب دو پل و بخش هایی از دیواره رودخانه، وارد شدن خسارت به زمین های زراعی و چندین واحد مسکونی را به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بندرگز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سیلاب صبح دیروز، ۷۰ واحد مسکونی در شهر نوکنده دچار آبگرفتگی شدند که تعدادی از آنها نیاز به بازسازی و مرمت دارد.

حسین احمدی با اشاره به اینکه ارزیابی میزان خسارت وارده به این منازل توسط بنیاد مسکن انجام شده است، گفت: اسباب و اثاثیه برخی خانه نیز دچار آسیب شده که فهرست برداری از آن ها برای جبران خسارت صورت گرفت.

وی افزود: در حال حاضر تمام خدمات شهری از جمله آب، برق، گاز و تلفن در نوکنده برقرار است.

فرماندار بندرگز خاطرنشان کرد: اراضی زراعی روستاهای لیوان شرقی، تلور و نوکنده به زیر آب رفته که مساحت و میزان خسارت آن در دست بررسی است.

امواج سامانه بارشی که اوج فعالیت آن در گلستان بامداد دیروز بوده، صبح امروز به طور کامل این استان را ترک کرد. بیشترین میزان بارش طی فعالیت این سامانه بارشی به میزان بیش از ۱۰۳ میلیمتر در روستای جفاکنده شهرستان بندرگز به ثبت رسیده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل نوکنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۰۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به متأثرین از سیل و آبگرفتگی در شهرستان قاین

سرپرست جمعیت هلال‌احمر قاین از امدادرسانی نجاتگران این شهرستان به متأثرین از سیل و آبگرفتگی شب گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حسین اصغری اظهار داشت: با توجه به بارندگی‌های شب گذشته در شهرستان قاین و به ویژه در روستای روم، چهار باب منزل مسکونی و یک کارگاه زرشک دچار خسارت شد.

وی افزود: طی تماس مرکز کنترل هماهنگی عملیات بلافاصله یک تیم از پایگاه سه راهی روم و یک تیم پشتیبان از شعبه به محل اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر قائن بیان کرد: طی بررسی‌های به عمل آمده آبگرفتگی یک باب منزل، تخلیه و سه منزل و یک کارگاه زرشک نیز ارزیابی شدند‌.

اصغری ادامه داد: شش نفر از پرسنل جمعیت با تجهیزاتی شامل دو دستگاه لجن‌کش، بیل، چکمه و سرهمی سیلاب در محل حادثه حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه خسارت جانی نداشته و فقط منازل از نظر مالی دچار خسارت شده‌اند.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • خسارت سیلاب به جاده‌های عشایری گچساران
  • خسارت ۱۰۰ میلیارد تومانی سیلاب به بخش کشاورزی سپیدان
  • خسارت سیلاب در کهگیلویه و بویراحمد ارزیابی می‌شود
  • امدادرسانی به متأثرین از سیل و آبگرفتگی در شهرستان قاین
  •  امدادرسانی نجاتگران هلال احمر گرمه به متاثرین از سیل و آبگرفتگی
  • تخلیه آب از منازل‌ مسکونی‌ در شهرستان خانمیرزا و بروجن
  • تخریب چند منزل مسکونی کهگیلویه به دنبال بارش های سیل آسا
  • خسارت سیلاب به بخشی از راه‌های روستایی و منازل مسکونی
  • آبگرفتگی سه خانه مسکونی در روستای مورچگان
  • یک کشته و ۳ مصدوم در انفجار منزل مسکونی در خرمشهر