Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید محمدزاده معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آبفار مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات به هنگام و بهینه به مشترکان، و آشنایی با استاندارد‌های فنی حوزه آب و فاضلاب گفت: یافتن استعداد‌های فنی افراد، افزایش سرعت و کیفیت انجام کار همچنین تبادل دانش و روش‌های اجراء، و ایجاد انگیزه نیرو‌های عملیاتی را به عنوان بخشی از مزایای برگزاری مسابقات مهارت در حوزه بهره برداری از تأسیسات آبرسانی بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به گستردگی و پراکندگی بالای تأسیسات و تجهیزات آبرسانی روستایی مازندران افزود: ۱۳ هزار و ۹۷۱ فقره نصب انشعاب جدید آب و بیش از ۲۸ هزار مورد رفع حوادث و شکستگی در حوزه آبرسانی روستایی اجرا شد.
میثم صلواتی سرپرست تیم‌های اعزامی شرکت آب و فاضلاب روستایی نیز طی سخنانی با اشاره به برگزاری این مسابقات در سه سطح استانی، بلوکی و ملی و اعلام رضایت از نتایج به دست آمده تیم‌های آبفار حاضر در مسابقات گفت: این دوره از مسابقات در مرحله استانی در ۲ بخش تئوری و عملی در ۵ حوزه رفع عیب تابلو‌های برق، تعمیرات خطوط لوله، نصب انشعاب فاضلاب، نصب انشعاب آب و آزمایش‌های فیزیکی و شیمیایی برگزار شد.
او آموزش‌های فنی، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های کاربردی و همچنین تجهیز اکیپ‌های عملیاتی را از ضروریات ارائه خدمات سریع و مطلوب خواند و تشکیل تیم‌های واکنش سریع را در راستای تحقق این اهداف ضروری دانست.
در این دوره از مسابقات در حوزه عیب یابی تابلو‌های برق نماینده آبفار مازندران از بین ۴ تیم حاضر با ترکیب قدرت الله محمدی فر و هاتف موسوی و سرپرستی سینا روحانی با کسب رتبه دوم، در حوزه نصب انشعاب فاضلاب از بین ۷ تیم حاضر ابو الحسن عباسی و ذات الله ایزدی از امور جویبار با سرپرستی مهندس امیر محمدی تبار با کسب رتبه سوم همچنین در حوزه نصب انشعاب آب از بین ۴ تیم حاضر فریدون زارع از امور نور با سرپرستی مهندس رنجبر با کسب رتبه دوم حائز رتبه‌های برتر شدند.
طی مراسمی با حضور عبدالهی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران، معاونین و روسای ستادی لوح تقدیر و هدایای نفیسی به آن‌ها اهداء شد.
انتهای پیام/س   برگزاری اولین دوره مسابقات ملی مهارت‌های فنی و تخصصی آب و فاضلاب مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۰۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ پیمان صالحی افزود : بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته طی سال‌های گذشته، خوشبختانه شیوه نامه مشوق‌های خدمتی برای دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی تدوین و توسط ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ شد.

وی گفت:  بر اساس این شیوه نامه از این پس دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی با کسب مهارت‌های تخصصی و عمومی می‌توانند از مشوق‌های خدمتی همچون کسری خدمت، مرخصی تشویقی، تعیین سازمان محل خدمت، بخشش اضافه خدمت سنواتی، تعویق اعزام و اعطای یک درجه بالاتر در صورت دارا بودن صلاحیت‌های لازم و متناسب با سوابق مرتبط، بهره‌مند شوند.

صالحی افزود: سوابق و اطلاعات دوره های مهارت آموزی برگزار شده در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور باید تا دو ماه قبل از تاریخ اعزام توسط دانشجویان آماده شده و توسط دانشگاه ها مورد تایید قرار گیرد. در این راستا شیوه نامه و سامانه مربوطه در دست تهیه بوده و روش های اجرایی در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.

 معاون وزیر علوم گفت: این نخستین بار است که مهارت آموزی تاثیر مستقیم در فرایند خدمت سربازی دانشجویان داشته و نیاز است دانشگاه‌ها همکاری و هماهنگی لازم را با دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت اجرای این شیوه نامه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران»
  • خدمات آموزشی راه آهن به شرکت ها و موسسات فعال در حوزه آموزش واگذار می شود
  • شناسایی ۶۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در طرقبه شاندیز
  • شناسایی عوامل درگیری در مسابقات کشتی نونهالان مازندران
  • اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی
  • برگزاری کارگاه تجسمی «وعده صادق» در قم
  • بررسي تخصصي طرح هوشمند سازي كنتورهاي آب مشتركين آذربایجان غربی
  • برداشت گاز همدان از خطوط انتقال به چهار میلیارد و ۱۵۷ میلیون مترمکعب رسید
  • شناسایی ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در لرستان