Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: ثبات مدیریتی برای پیشرفت یک اصل است، اما باید به شکلی کار کنیم که حضورمان مفید باشد، وگرنه فایده‌ای ندارد. ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، زهرا اینچه درگاهی در  نشست خبری امروز که در محل فدراسیون ژیمناستیک برگزار شد، اظهار داشت: اعضای هیئت رئیسه 9 نفر هستند که برخی از آنها اقدام فردی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقادات مطرح شده از طرف همه اعضا هیئت رئیسه نیست، بلکه از طرف یک نفر است. من از این عضو دعوت کردم با هم صحبت کنیم که او در نشست هیئت رئیسه شرکت کرد.

وی درباره انتقاد عضو دیگری از هیئت رئیسه از شرایط ژیمناستیک گفت: فرد جدید عضو هیئت رئیسه نیست و فقط میهمان نشست بود و حکمی ندارد. آقای قاسمی گفته درباره شرایط اخیر که اطلاع خاصی ندارد و فقط نظر آقای رمضانیان پور را به خاطر شناختی که از او دارد، تایید می‌کند.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک ادامه داد: اختلاف نظرها در ژیمناستیک جدید نیست. از دهه هفتاد که وارد عرصه مدیریتی شدم، اختلاف نظر بوده و در برخی دوران زیاد بوده است. در دوره‌هایی که عده ای نبودند، شب نامه نویسی و شکایت‌ها زیاده می شده، ولی زمان حضورشان این اتفاقات کم بوده است. اتفاقات اخیر در گذشته نیز رخ داده و افرادی که همین روش را بلد هستند، دوباره این کار را انجام می‌دهند تا باعث کند کردن حرکت ژیمناستیک شوند. این اتفاقات خوب و به نفع ژیمناستیک نیست. سابقه افراد مشخص است. ما حتی از این منتقدان دعوت کردیم و حرف زدیم، اما متاسفانه برخی از آنها به دنبال خدمت‌رسانی به ژیمناستیک بودند و پست در فدراسیون می‌خواستند. سهم‌خواهی در ژیمناستیک جواب نمی‌دهد و باید به دنبال کمک به این رشته باشیم.

اینچه درگاهی گفت: طی سال‌های 90 تا 95 شرایط عجیبی وجود داشت و حقوق‌های بالا داده و اضافه کار زیادی رد می‌شد که واقعی نبود. ما سعی کردیم صرفه‌جویی کنیم تا شرایط بهتری داشته باشیم. ما نمی‌خواستیم کسی در دفتر بنشیند که در دفترش مطلب کشتی بنویسد. وقتی قطع همکاری می‌شود، آن فرد باید دنبال کار بگردد، نه اینکه به دنبال تخریب باشد.

وی درباره انتقادات نایب رئیس پیشین فدراسیون گفت: اینکه نایب رئیس تغییر کند، توهین به فرد قبلی در این پست نیست و هیچ هتک حرمتی نشده است.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک عنوان کرد: ثبات مدیریتی برای پیشرفت یک اصل است، اما باید به شکلی کار کنیم که حضورمان مفید باشد، وگرنه فایده‌ای ندارد. من در ابتدای حضورم چارت ژیمناستیک را اصلاح کردم و خیلی از رشته‌های ژیمناستیک نیمه فعال بودند. ما نیاز به تغییرات بزرگی داشتیم و تلاش کردیم این کار را انجام بدهیم. حتی اگر من هم نباشم، رئیس قبلی از صفر شروع نمی‌کند و ادامه روند قبلی را ادامه می‌دهد.  

اینچه درگاهی گفت: در انتخابی تیم ملی جوانان و بزرگسالان در سال 96 در هر بخش یازده نفر شرکت کردند که این تعداد بسیار کم بود. سعی کردیم این تعداد را حفظ و تقویت کنیم و البته بر روی رده‌های پایه سرمایه‌گذاری کردیم تا آینده سازی صورت بگیرد. این یک کار ماندگار است. موضوع بعدی طرح پایگاه-مدرسه در ژیمناستیک است که هدف از آن رعایت بیشتر عدالت در استان‌های مختلف بوده است. ما در این طرح با مربیان سطح بالای کشور قرارداد بستیم و آنها در طول سال و در مقاطع مختلف زمانی به استان‌ها می‌روند و ریشه ژیمناستیک را بیشتر می‌کنند. این طرح الان در سیستان و بلوچستان در حال اجرا است و مربی مهدی احمدکهنی محسوب می‌شود. این اقدامات ماندگار است، حتی بدون حضور من.

وی درباره شرایط کسب سهمیه المپیک گفت: زمان انتخابات قولی برای المپیک توکیو ندادم، اما در ادامه روند تغییر کرد و شرایط به گونه‌ای شد که الان نزدیک هستیم. کیخا رنکینگ چهارم جام جهانی است. نفرات بالاتر در رنکینگ سهمیه را گرفته‌اند و او شرایط خوبی برای کسب سهمیه دارد. احمدکهنی هم شرایط خوبی داشته و در مسابقات قهرمانی جهان در اشتوتگارت رزرو فینال شد و این بسیار ارزشمند است. 201 نفر در دارحلقه شرکت کردند و او در بین این تعداد یازدهم شد. بهترین رتبه قبلی پیش از این عنوان 34 در پرش خرک بود. ما مسابقات جام‌جهانی ملبورن و باکو و قهرمانی جهان در قطر را باید شرکت کنیم و دو ورزشکارمان شرایط خوبی در کسب سهمیه المپیک توکیو دارند.

وی درباره مطالب مطرح شده پیرامون مسائل مالی فدراسیون گفت: گردش مالی را باید قبل از سال اعلام کنیم، ولی به شرط آنکه بودجه دریافتی هم مشخص شود. پیش‌بینی بودجه 17 فروردین به هیئت رئیسه ارائه شد که در آن به درآمد، هزینه و بخش مربوط به پرسنل و هزینه جاری اشاره شده بود. در آن زمان مشخص شد که اگر همه برنامه‌ها به بهترین شکل انجام شود، چهار میلیارد تومان کسری خواهیم داشت و این فقط پیش‌بینی بود.  خوشبختانه تا الان اردوها و اعزام ها و سایر مسائل پرداخت شده‌است. در جلسه شهریور ماه یک پیش‌بینی بودجه برای نیمه دوم سال کردیم. ما به دوستان در هیئت رئیسه گفتیم که چه پیشنهادی برای جبران کسری بودجه و صرفه‌جویی دارند و برخی از آنها مطالبی را عنوان کردند. ما تا الان 26 اردوی تیم ملی، 11 مسابقه، و 6 اعزام داشته‌ایم و درآمد نیز 1.1 میلیارد بوده است. بودجه فدراسیون در مجمع سالیانه 12 اسفند تصویب شده و این نهاد باید قانونا تصویب کند که این کار را کرده است. ادعای عدم تصویب بودجه غیر قانونی و قابل پیگیری است. جالب اینکه همه اعضای هیئت رئیسه این پیش‌بینی را امضا و قبول هم کرده‌اند. ما این پیش‌بینی را مطرح کردیم و تا اعضای هیئت رئیسه بتوانند کمک کنند. این یک بحث داخلی و یک چشم انداز بود.

وی درباره سفر رئیس دفترش به سریلانکا گفت: او مربی و مدرس ژیمناستیک است و جزو اهالی فنی ژیمناستیک محسوب می‌شود و با هزینه شخصی خودش به سریلانکا رفت، اما من شنیدم یک فرد مدعی شده که چرا از سفر این مربی در شاخه زیر نظرش اطلاع نداشته است.

وی درباره انتشار اخباری مربوط به حضور خواهرش در یکی از سفرها گفت: خانواده من افراد آزادی هستند که هرجایی بخواهند، می‌روند. اگر من از پول فدراسیون برای خواهرم هزینه کنم یا از طرف فدراسیون او را اعزام کنم، باید سندش مشخص شود. به خانواده من تهمت زده شده است و به موقع پیگیری می‌کنم. خواهر من نیاز به ویزا هم ندارد و مقیم کشور دیگری است.

اینچه درگاهی عنوان کرد: فردی که عنوان کرده پس از صحبت‌های اخیرش به خاطر این حرف‌ها برکنار شده است، فعالیتی برای شاخه «ژیمناستیک برای همه» نداشت.  این عدم فعالیت مورد اعتراض اهالی ژیمناستیک قرار گرفت، به همین دلیل چند هفته قبل درخواست جلسه کردیم، اما او به جلسه نیامد. ادعا کردن راحت است، ما باید سندش را هم اگر درست است، ارائه کنند.

وی درباره نامه سازمان بازرسی گفت: بازرسی در همه نهادها حضور دارد. نمایندگان بازرسی در اواخر مهر پارسال در فدراسیون مستقر شدند تا دو سال و نیم قبل از آن را بررسی کند. ما همکاری لازم را داشتیم. ما هم در بحث بازرسی صحبت داریم و زمانی که این نهاد دچار تخلف شود، جای بحث دارد. احساس کردم بحث، فراتر از بررسی ادواری است. مأموران این نهاد در فدراسیون، کمترین بخش از دوره حضور من را بررسی کردند. فقط یک سفر برای دیدن مسابقه رفتم که در باکو بود و سایر سفرها مربوط به حضور در نشست‌های آسیایی و جهانی بود و همه نیز با مجوز شورای برون‌مرزی انجام شد.  در صحبت با رئیس بخش ورزشی سازمان بازرسی، پرونده مختومه است و مشکلی وجود ندارد. در همه نهادها پاسخگو بوده‌ام. ژیمناستیک قانونی کار می‌کند.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک: شانس‌ ایران برای کسب سهمیه المپیک زیاد است



انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ژیمناستیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ژیمناستیک ژیمناستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب رد فیلیپین به آمریکا و دادگاه بین‌المللی کیفری

رئیس جمهور فیلیپین امروز (دوشنبه) مخالفت خود را با دسترسی ایالات متحده به پایگاه‌های نظامی بیشتر در این مجمع الجزایر ابراز کرد.

به گزارش ایسنا، «فردیناند مارکوس» رئیس جمهور فیلیپین دسترسی ایالات متحده به پایگاه‌های نظامی بیشتر در این مجمع الجزایر جنوب شرقی آسیا را رد کرده است.

به نقل از فیگارو، وی اعلام کرد: پاسخ منفی است. فیلیپین هیچ برنامه‌ای برای باز کردن (دسترسی) یا ایجاد پایگاه‌های بیشتر بر اساس توافقنامه همکاری دفاعی ندارد.

مانیل سال گذشته اعلام کرده بود علاوه بر پنج پایگاه برنامه‌ریزی شده بر اساس توافقنامه همکاری دفاعی پیشرفته (EDCA) در سال ۲۰۱۴، به ارتش ایالات متحده دسترسی به چهار پایگاه نظامی دیگر را داده است.

این توافق دوجانبه به نیروهای آمریکایی اجازه می‌دهد تا تجهیزات نظامی را در پایگاه‌های فیلیپین جابه‌جا و ذخیره کنند.

همچنین فردیناند مارکوس طی نشستی با انجمن خبرنگاران خارجی فیلیپین، با حضور اعضای ارتش فیلیپین و دیپلمات‌های خارجی، گفت رودریگو دوترته، رئیس جمهور سابق را به دادگاه بین‌المللی کیفری (ICC) تحویل نخواهد داد.

دیوان بین‌المللی کیفری موسوم به آی‌سی‌سی در حال بررسی سرکوب مرگبار علیه قاچاق مواد مخدر در این مجمع الجزایر است که آغاز آن در دوره ریاست دوترته بود. مارکوس همچنین گفت اگر یک «قدرت خارجی» یک سرباز فیلیپینی را بکشد، پیمان نظامی متقابل کشورش با ایالات متحده به جریان خواهد افتاد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • اگر از امباپه سوال کنید، جواب نمی‌دهم!
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • خیرخواه: دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • قضاوت دو داور ژیمناستیک ایران در جام جهانی قطر
  • ضربه ایران به زیرساخت های اسرائیل به روایت یک نماینده مجلس /جنگ باعث نگرانی مردم می شود اما ما شروع کننده نبودیم
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی در فوتبال بدون مصوبه هیات رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • جواب رد فیلیپین به آمریکا و دادگاه بین‌المللی کیفری